    From: "/// Kaszpir ///" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Date: Wed, 5 Jan 2011 06:36:28 +0000 (UTC)

    > robota nie przystająca do warunków życia w XXi wieku.

    Wiesz sądzę że każdy chciałby ogrzewać dom prądem lub gazem ...

    Niestety prąd jest wszędzie a gaz niestety nie ...

    Olbrzymia ilośc ludzi ma do wyboru prąd albo węgiel ...
    Cena prądu jest naprawdę duża i wyboru nie ma zbytnio ...

    Jak na razie ogrzewanie drewnem/węglem jest najtańsze i zapewne długo jeszcze
    takie zostanie ...

    Poza ekogroszekime którego popularność spowodowała niesamowite wyśrubowanie
    jego ceny jest jeszcze miał ...

    Ja nastawiam się na palenie ekogroszkiem lub miałem , lub mieszkanką
    ekogroszek+ miał ...
    Dodatkowo dogrzewanie kominkiem ...

    Niestety nie każdy tak dużo zarabia że go stać na standard zwany ogrzewanie
    pradem lub gazem ...

    Zapewne każdy by chciał grzać prądem lub gazem bo i czysto i komfortowo ...
    Tyle że nie każdego na to stać ...