  • Data: 2016-04-22 09:53:14
    Temat: Re: Posadzka w wynajętym garażu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-22 o 00:17, Marek pisze:

    > Wg. Ciebie sugerowanie komus, zeby trul swoja rodzine, jest OK, no bo wolnosc
    slowa.

    A co jest wg. mnie Twoim zdaniem?
    Poki co nie spytales.

    > Ale powiedzenie, ze ten ktos to debil, to jest(wg. Ciebie) brak kultury?

    Owszem jest brakiem kultury a do tego nie uwiarygadnia tego co piszesz.
    Jest wrecz odwrotnie.

    > No to gratuluje.
    > Bądż dalej kulturalny.
    > Jak się w tej rodzinie zaczną rodzić krzywe dzieci, zapewne nie będzie ciebie ,
    zebys mógł się ze swojego błędu wytłumaczyć.

    Moim bledem jest to, ze nie chce zeby moje dzieci czytywaly w sieci
    takie eufemizmy?

    > Następny debil.

    A tak poza tym to potrafisz budowac zdania?