  • Data: 2016-04-25 13:50:23
    Temat: Re: Posadzka w wynajętym garażu
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-21 o 09:58, WS pisze:

    > Ja kiedys mialem garaz z pylaca posadzka, definitywnie problem rozwiazalem za ~free
    kladac na podloge stara wykladzine (PCV? czy cos, taka najzwyklejsza)
    > Pozniej do nowego garazu tymczasowo ;) kupilem najtansza jaka znalazlem na full
    szerokosc i... jest do tej pory, klkanascie lat

    > WS

    Też mi to wpadło do głowy ale mój garaż to jakieś 90m2 z czego
    pozostałości po postumentach urządzeń to będzie jakaś połowa powierzchni.

    Na razie zużyłem na kawałku powierzchni ~3l resztek gruntu i z efektów
    jestem zadowolony więc zainwestuję 20zł w 10l baniak i zaimpregnuje całość.