eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePostęp technologiczny na podstawie korka od umywalki › Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
  • Data: 2019-09-18 22:24:30
    Temat: Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 września 2019 01:47:17 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak masz problem z żelazem w wodzie, to albo możesz się zastanowić jak
    > go zlikwidować w miejscu poboru albo psioczyć po kolei na kible, pralki,
    > zmywarki, baterie...że wszystko dupa i tandeta bo zarasta i żółknie.

    I jak mam komunalce powiedziec ze woda mi nie pasuje jak oni maja podkladke z badan
    sanepidu?
    I co mam powiedziec jak woda z grubsza przejrzysta ale jednak po roku czy trzech
    zbiorniki zarastaja rdzawym nalotem.

    Wskazalem ze flapper jest prosty, naprawa tania i dziala dobrze.

    A tu nagle sie pojawily trole co probuja udowodnic ze jak woda czysta to kazdy
    skomplikowany mechanizm dziala. No geniusze...