eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePostęp technologiczny na podstawie korka od umywalki › Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
  • Data: 2019-09-19 00:15:50
    Temat: Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2019 22:24, s...@g...com wrote:
    > I jak mam komunalce powiedziec ze woda mi nie pasuje jak oni maja podkladke z badan
    sanepidu?
    > I co mam powiedziec jak woda z grubsza przejrzysta ale jednak po roku czy trzech
    zbiorniki zarastaja rdzawym nalotem.

    Nie oglądać się na nich. Założyć odżelaziacz oraz zmiękczacz na wejściu
    i samemu ustawiać sobie wodę. Po dwóch latach, muszle jak i spłuczki
    czyściutkie. Osad na bateriach daje się palcem zetrzeć, a czajnik do tej
    pory przezroczysty. Filtr mechaniczny na wejściu (pierwszy), bury z
    zewnątrz już po tygodniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz