  • Data: 2021-09-21 07:39:53
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 21 Sep 2021 01:16:05 +0200, adam

    > Kiedy się budowałem to pompy ciepła były od cholery drogie. Teraz mam
    > już dość szuflowania węgla i zastanawiam się nad taką pompą. Ogrzewanie
    > mam mieszane, jakieś 2/3 powierzchni grzeją kaloryfery, a 1/3 - podłogówka.
    >
    > Ma ktoś? Jeśli tak to proszę o spostrzeżenia. Z opisów to pięknie
    > wszystko wygląda, ale ciekawy jestem jak jest w praktyce.

    Niedawno sam sobie (sam) zamontowałem. Zwykłą 14kW (dla A2W35), nie
    wysokotemperaturową. Koszt z robotą własną 26kzł zł brutto z VAT 23%.
    Działa jak należy póki co.

    Podaj zużycie wungla, najlepiej przy 0sC, a jak nie to sezonowe, i jaka
    temperatura na grzejniki leci przy -20sC i przy 0sC.

    --
    Pozdor
    Myjk