  • Data: 2021-09-21 12:49:51
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/09/2021 12:10, a a wrote:
    > Dzisiaj jest bez szronu, gdy nadeja mrozy, lodu będzie tak dużo że żaden bufor
    ciepla nie zadziała.

    Były mrozy -20 i nie ma szronu. Będziesz się walił po mordzie z faktami?
    Wszystkie sensowne pompy ciepła na naszym rynku mają odwracalny obieg
    właśnie po to aby problem wyeliminować.

    Jeśli chcesz wiedzieć jak to wyglada, to co kilka godzin pompa odwarca
    obieg i rozgrzewa zewnatrzny wymiennik ciepła do wysokiej temperatury.
    Jesli jest -20 widok jest w postaci białej chmury mgły.

    Mają to najtańsze chińskie pompy. *NAJTAŃSZE*.

    Po tej operacji wymiennik jest czysty jak z fabryki.

    > Pompa c.o. a sprężarka P.O. to 10 razy większa moc i musisz słyszeć i czuc wibracje
    infradźwiękowe, szkodliwe dla zdrowia.

    Nie słyszę ich.

    Udowodnij szkodliwość dla zdrowia dzwięków, których nie słychać ani nie
    da się wykryć. Poproś o pomoc foliarzy, oni to ćwiczą na codzień.

    > A jak nie słyszysz to problem ze słuchem.

    Nie słyszy ich też mój mikrofon, oscyloskop i analizator widma. Wszyscy
    głusi?

    > Wibracje się przenosza na caly budynek i każdy kto wejdzie do takliego domu to
    slyszy.

    Nikt nic nie słyszy. Słyszą pompę c.o. w nocy. Pomy ciepła nie słychać.

    Mogę jej dotknąc w trakcie pracy. Nie wyczuwami *nic*. Śladu wibracji
    nie ma. Sprężarka buczy, ale jest w skomplikowany sposób zawieszona i
    amortyzowana.

    > Mieszkancy świadomie wyłączają ten hałas mózgiem, aby nie zwariować.

    Ale go nie ma. Bijesz się z faktami.

    > Po latach Infrasounds Long-Term Exposure Syndrome prowadzi do Chronic Fatigue
    Syndrome i gwaltownego pogorszenia stanu zdrowia.

    Wyjaśnij mi wobec tego jak zmierzyć te infradzwięki straszliwe. Mikrofon
    nie łapie, zmysły nie łapią, co jeszcze?

    > Na to chorują marynarze na motorowcach i dlatego się im wynajduje cięzkie prace
    fizyczne, aby zmęczeni zasypiali szybko.

    Nie mają oni przypadkiem nieco większego silnika pod dupą, który w
    dodatku przymocowany jest na stałe do statku?