  • Data: 2021-09-21 12:58:23
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 21 September 2021 at 12:22:36 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > PC stoi na osobnym fundamencie/postumencie na amortyzatorach.
    > Nie ma wibracji przenoszonych na ścianę/fundament budynku. O czym ty
    > człowieku piszesz?
    > Jakie infradźwięki przy PC? - jak już doczytasz o wilgotności względnej i
    > punkcie rosy to koniecznie dowiedz się co to są infradźwięki, jaką mają
    > częstotliwość i kiedy powstają.
    > Coraz bardziej się pogrążasz - za chwilę jedynie ja będę oglądał Twoje
    > posty bo wszyscy Cię dopiszą do KF za brednie, które tu wypisujesz.
    > Co to ma wspólnego z tematem PC?
    >
    > TG
    każda masa wirująca generuje infradźwięki jako wibracje, przenoszone fundamentem,
    instalacją, powietrzem.

    Dlatego zdrowe były piece kaflowe na węgiel, bo nie generowały hałasu, wibracji.

    To że nie słyszysz i to jedynie efekt odrzucenia wbudowany w twój umysł, bo musisz z
    tymi wibracjami żyć.

    Spawacz też nie rzuci pracy, nawet gdy wie, że mu rosną żelazne płuca od wdychanych
    par żelaza.

    Palacz też odrzuca informacje o szkodliwości palenia.

    Każdy się oszukuje.

    Ale wibracje i hałas pompy słyszy sąsiad, który przyjdzie wieczorem, noca, gdy inne
    hałasy środowiskowe są wyłączone.

    Kiedyś nikt tego nie badał bo czujniki wibnracji były bardzo drogie.

    Dzisiaj w smartfonie jest zbudowany akcelerometr i kladzioe się smartfon na włączonej
    pompie, moc uje taśma i rejestruje częsatotliwości wibracji na wykresie aplikacji.

    Czestotliwości rezonansowe ścian, fundamentów, dużyc h mas, są jedynie infradźwiekowe
    czyli 5-20 Hz i te są tak szkodliwe dla zdrowia, że wywołują syndrom skrajnego
    wyczerpania i przedwczesne zgony, gdyż stymulują fale mózgowe i częstotliwości
    powyżej 10Hz wywołuje alert, czyli czesto spotykana bezsennośc w nocy.

    2-6Hz wywołuje autohipnozę

    I każdy o tym wie i jak kto chce miec znerwicowana żone to instaluje sprężarki
    wibratory w piwnicy i żona źle śpi i się codziennie kłóci, a mąż nerwowo jeździ za
    kierownicą i drze pyska na innych kierowców.

    Kto żyje w ciszy akustycznej, antywibracyjnej, ten żyje op 20 lat dłuzej bo jego sen
    jest zdrowy, nieprzerywany wibracjami.

    Każdy słyszy lodówkę, która się włącza, a tam sprężarka ma moc 10-100 razy mniejszą

    Każdy slyszy silnik Diesla pracujący w samochodzie pod blokiem

    I dlatego jest zakaz zatrzymywania się z włączonym silnikiem

    I nauka tym się zajmowała od 100 lat i każdy kto chciał się naumiał.