    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powódź
    Date: Sun, 23 May 2010 00:57:20 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:ht95av$p84$1@opal.futuro.pl...

    > No a co ? 10 milionów obywateli tego kraju nie płaci zusu ani podatków,
    > państwo jeszcze dofinansowuje kościół.

    I to wszystko rolnicy? :-)

    > Z czego więc mają być pieniądze na wały przeciwpowodziowe dla mieszkańców
    > wsi pytam?

    Spraw sobie 5 ha gospodarstwo, jedna kurke i kogucika jakich chyba u nas
    najwiecej. Jezdzij na pole trzydziestoletnim Ursusem C-330 i pomysl z czego
    masz placic ten podatek...

    > Przecież trzeba im płacić za leczenie i emerytury.

    A no...

    > Najlepsi pracują za granicą i budują imperium królowej Elżbiety, Ze 2-3
    > miliony obywateli.

    Najgorsi z tendencjami mobilnymi pracuja u Elzbiety. Najlepsi nie musza
    pracowac u Elzbiety bo maja wystarczajaco prac na miejscu. Na glazurnika
    czekalem od lutego i przyjezdza co ktorys dzien w tzw. miedzy czasie. Do
    Norwegi wyjezdzal na umowione roboty a nie szukac szczescia. Bierze duzo,
    ale ja sie nie targuje, nie musze nic sprawdzac ani pilnowac.

    > Firmy? Tutaj są tylko montownie, a nie fabryki.

    No ale co ja mam Ci odpowiedziec? Nie moja wina, ze zaklady BMW w latach 90
    zatrudnialy 20 000 pracownikow a FSO ponad 100 000.

    Pozdro.. TK