  • Data: 2020-08-31 13:11:20
    Temat: Re: Poziomica laserowa do sufitu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2020 o 13:07, Sir_Robak pisze:

    > A tu na miejscy tani ale godna polecenia poziomica laserowa:
    > https://www.castorama.pl/laser-krzyzowy-titan-10-m-i
    d-1099976.html

    Tylko w Deko za ta cenę masz 3x360 ;)
    Wysyłka z Czech czy Hiszpanii raptem parę dni.
    A dla upartych jest gość z Rzeszowa na OLX, który też je sprzedaje po
    rzekomo lepszej kalibracji itp., ale odpowiednio drożej (choć mój
    pokazuje OK i nic robić nie trzeba moim zdaniem).

    Pzdr
    --
    /__/_* /