  • Data: 2021-11-15 21:50:00
    Temat: Re: Prąd na bolcu od uziemienia
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 listopada 2021 o 21:29:25 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza książeczką E do wystawiania protokołów potrzebna jest jeszcze
    > książeczka D z podobnym wpisem:
    >
    > Spełnia wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku
    > dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i
    > kontrolno-pomiarowym.
    >
    > a dalej punkty jak dla E minimum 1, 2 i 10
    >
    > Oczywiście tych punktów może mieć wyszczególnionych więcej, ale te,
    > które wyszczególniłem to jest minimum.
    >
    > Dopiero elektryk, który się okaże takimi świadectwami kwalifikacyjnymi
    > może dokonać badań i oceny stanu instalacji, a następnie doradzi

    Warto było czekać na te piękne czasy.
    By na własne oczy cuda te zobaczyć.

    Przestroga uzyszkdnika.

> [...]
    > wiedzą, że zerowanie polega na połączeniu bolca z N to pozjadali już
    > wszystkie rozumy świata. Mają ogromne parcie na szkło i chcą zabłysnąć

    Rada użyszkodnika.

    Wykonując układ zerowania, nie łączy się bolców z N, ale N wprowadza się
    najpierw na bolec, a styk N łączy się mostkiem z bolcem. A najlepiej jak
    przewód N przechodzi w jednym kawałku najpierw poprzez styk bolca, a
    następnie łączy się ze stykiem N

    Nie jesteś użyszkodnik jednym z niewielu. Co za skromność. Jestes jedynym i
    niepowtarzalnym specjalista od gumowych dzwonków i giętkich parasoli. Mówią się jest
    tym co się je. Nawet nie chce pomyśleć czym wodny chleb smarujesz.