    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 8 Jan 2019 15:52:45 -0800 (PST)
    <6...@g...com>
    <1...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <d...@g...com>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Prąd nie zdrożeje
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 00:29:49 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W osmiuset tysiecznym miescie to co oni robili nie bylo mozna uznac za lokalna
    dzialalnosc.

    Wyjątkowo lokalna - mieli ograniczoną liczbę klientów do obszaru gdzie
    mieli swoje kable, czyli pewnie kilku/nastu blokowisk. Zresztą kilka
    podobnych firm zostało wykupiona przez większych i raczej nikt nie był
    z tego powodu niezadowolony :)

    > Lokalny jest u Ciebie piekarz.

    Akurat piekarnia gdzie kupuję chlebek działa na całym Śląsku więc słabo
    trafiony przykład ;) Punkt z piekarnią można otworzyć gdziekolwiek. Dojść
    światłem / kablem z Internetem nie można wszędzie - jest milion ograniczeń
    prawnych i fizycznych :)

    > Jedynie troche irytujacy jest Twoj brak pokory do tego co jest dookola
    > Ciebie.

    Mylisz chyba brak pokory od pewności do tego, co się w życiu robi.
    Mam na pewno więcej pokory od Ciebie do wszystkiego co mnie otacza.

    A irytujące dla kogo? Skoro się irytujesz to znaczy że w jakiś sposób
    Cię to dotyka. Mnie tam wisi i powiewa co o mnie jakiś internetowy anon
    myśli i mówi - a Ciebie to irytuje :D

    > Znalem kilku takich. Jeden w ochronie robi a byl ura bura ciotka
    > Zielinska. Oczywiscie nie wszystkim ktorych znam cos sie w zyciu
    > spierdolilo. Mnie sie nie spierdolilo bo ostrozny bylem i sie oplacilo.

    Ja na swoje zapierdalam ciężko od 20 lat. Nikt mi na tacy niczego nie
    podał. Więc daruj sobie te gadki o pokorze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.