    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Prąd od 19/10/2021
    <f...@g...com>
    Date: Wed, 24 Nov 2021 14:59:11 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 14:48 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Daj powód dla którego mam wierzyć tobie a nie temu co napisał artykuł.
    > Zwłaszcza że takich artykułów ostatnio jest sporo. I każdy o tym że fv
    > zwyczajnie się nie oplaca. Znam rodaków. Jak któryś da dupy to się do
    > tego nie przyzna i będzie wszystkich dookoła namawiał żeby zrobili tak
    > jak on bo to świetny interes. Ci namówieni jak się zorientują że w
    > wyniku zrobienia w chuja dołożyli do interesu nie będą ostrzegali innych
    > ale namawiali żeby też zrobili błąd. Bo nic tak nie cieszy jak cudze
    > nieszczęście.

    Przecież sam mi tu z miesiąc temu przy jakiejś dyskusji pisałeś, że mam za
    krótko instalację żeby cokolwiek szacować na przyszłość. Jakiego dowodu
    jeszcze potrzebujesz poza tym co do tej pory tutaj podawałem?

    Ja nikogo do PV nie namawiam - sam rodzinie odradziłem bo mieli zużycie
    3MWh rocznie a firmy namawiały ich na instalację za prawie 40tys w
    kredycie na 10 lat.

    Do każdego przypadku czy to dotyczącego ogrzewania, czy też PV trzeba
    podejść indywidualnie.
    Takie artykuły jak ten co podlinkowałeś są po to aby dzielić ludzi (oprócz
    zwykłego zarabiania na reklamach). Od kilku miesięcy (od różnych osób w
    różnych okolicznościach) słyszę, że prąd drożeje między innymi przeze mnie
    bo sobie "napierdzieliłem paneli" i teraz wszyscy wokoło na mnie płacą.
    Kiedyś (jeszcze rok temu) nikt tak w mojej okolicy na inne instalacje nie
    mówił.

    TG