  • 71. Data: 2021-11-14 20:26:31
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 19:36:44 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Bzdury piszesz. Najbardziej sprawną jest grzałka elektryczna zanurzona w
    > wodzie i sięga ona 99%. Reszta energii jest tracona na grzanie przewodów
    > zasilających oraz styków w gniazdk miach.
    >
    > Sprawność mikrofalówki jest na poziomie ok. 40-60%, bo sporo energii
    > elektrycznej jest tracone w postaci ciepła na elementach
    > elektronicznych. Stąd w obudowie znajdują się otwory wentylacyjne oraz
    > wentylatory, które w trakcie pracy chłodzą elementy elektroniczne oraz
    > wewnętrzne ścianki obudowy, które się dość mocno nagrzewają.
    Transformator, magnetron, przekaźnik to elementy elektrotechniczne. Chociaż magnetron
    nazywany jest prosta lampa radiowa. Do tego w wielu typach mikrofalowek sterowanie
    oparte jest na prostym programatorze napędzanym silniczkiem. To gdzie są te elementy
    elektroniczne co na nich ponad pół kilowata jest tracone? Osmieszasz się praktycznie
    za każdym razem jak coś napiszesz.

  • 72. Data: 2021-11-14 20:29:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 15:57:27 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > 88 st.
    Jeszcze się nie dowiesz. Poza tym pytanie nie było do Ciebie tylko do tych dwóch co
    gardlowali że grzanie wody mikrofala jest najbardziej ekonomiczne. Jakoś nie chcą
    wziąć udziału w prostym teście.

  • 73. Data: 2021-11-14 20:35:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 20:29 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jeszcze się nie dowiesz. Poza tym pytanie nie było do Ciebie tylko do
    > tych dwóch co gardlowali że grzanie wody mikrofala jest najbardziej
    > ekonomiczne. Jakoś nie chcą wziąć udziału w prostym teście.

    Spoko, poczekam.
    Sam jestem ciekawy.

    TG

  • 74. Data: 2021-11-14 22:20:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 20:18, Kris pisze
    > Zauważ że nie namawiam cię na dyskusję z Zenkiem.

    Ale zawsze go bronisz, zwłaszcza jak pisze bzdury.

    Jak widać robisz to po to, aby podkręcać agresję zenka.

    > Dlatego sugeruje żebyś w dyskusję się nie wdawał tylko wypunktował gdzie źle/
    szkodliwie radzi.
    > Dla potomnych aby to zostało.
    > W google ponoć nic nie ginie, krótkie wypunktowanie ew bzdur ktoś kiedyś przeczyta,
    dlugasne elaboraty, chamskie pyskówki itp niekoniecznie.

    Kiedy tak robiłem to się przypierdzialałeś do mnie.

  • 75. Data: 2021-11-15 07:10:52
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 20:19, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:
    > On nie umie ze zrozumieniem czytać. Jak tego uczyli był na wagarach.

    a ty zenusiu, ile "ROKÓW" uczęszczałeś do tej samej klasy? ;-)))

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 76. Data: 2021-11-15 07:11:20
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 19:47, Uzytkownik pisze:

    > Na podstawie twojego zachowania.

    > Czy wg ciebie takie zwroty nie są chamskie?

    > Co ja mam dyskutować z zenkiem? Przecież każda próba dyskusji z zenkiem
    > kończy się jak zawsze - chamskimi wyzwiskami z jego strony, a już
    > szczególnie staje się chamski, kiedy mu się udowodni, że pisze głupoty
    > lub, że jego porady są szkodliwe.
    >
    > Ty natomiast szukasz zaczepki, aby wszcząć gówno-burzę.

    kris to wielbiciel talentu zenka! taka jego usłużna flama. zenuś czołga
    go a on mu liże odbyt*.

  • 77. Data: 2021-11-15 07:11:41
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 19:58, żałosny pajac* Kris pisze:

    > Wg mnie nie,- wg Ciebie tak?

    > Chamskie zwroty używasz dyskusji?

    idź z tym do zenusia ;-)))

  • 78. Data: 2021-11-15 09:47:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.11.2021 14:24, WS wrote:
    > ale bardziej ze względu na czas... tak jest szybciej
    > zazwyczaj (np. na makaron) nastawiam troche w garze + full czajnik i gotuje się
    równolegle;)

    A no, często też jest po prostu najszybciej. Ale zalet znacznie więcej.
    W garze mi trudno odmierzyć idealnie ile wody będzie potrzebne. A po
    zalaniu z czajnika, to co zostanie odlewam do dzbanka i mam przegotowaną
    wodę do picia (od dwóch lat już nie kupujemy wody butelkowanej).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 79. Data: 2021-11-15 09:54:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.11.2021 15:58, ToMasz wrote:
    > skąd ta wiadomość?

    Z Internetu.

    > a liczyłeś kiedyś według licznika gazu i licznika prądu jak taniej
    > zagotować ten litr wody?
    > nie szybciej sprawniej, tylko taniej!

    Ale ja nic nie pisałem odnośnie tego czym taniej. Gazu nie mam i nie
    chce mieć. Tak samo jak Ty pewnie nie chciałbyś różowego Yaris 1.0 choć
    pewnie paliłby mniej ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 80. Data: 2021-11-15 11:02:54
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 15.11.2021 o 09:54, Mateusz Bogusz napisał:

    > Gazu nie mam i nie
    > chce mieć. Tak samo jak Ty pewnie nie chciałbyś różowego Yaris 1.0 choć
    > pewnie paliłby mniej ;-)

    Nawet gdyby Twój przedpiśca był gender i chciałby mieć, to różowej
    Yariski w saloonach niet. Wiem, bo towarzyszyłem kobitce jako w jej
    oczach wybitny znawca samochodowy (bom chłop jeżdżący), chcącej nabyć
    za pieniądze Yariskę w kolorze dopasowanych do płaszcza, lilaróż
    (jak w bajce o kolorach: Lila rusz dupą!). I choć saloonowy subiekt
    starał się nie gorzej jak ten od Wokulskiego, to żadnej około różowej
    Yariski w katalogach nie było, niestety. Zatem trzym się ziemi (albo
    naci buraka), nawet ironicznie, Mateuszu Boguszu.