  • 1. Data: 2010-09-01 11:19:27
    Temat: Praka Polara ładowana od góry - czy Wam hałasuje
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Ma z Was ktoś proalkę Polara ładowaną od góry?
    Jak ona Wam działa podczas wirowania.
    U mnie jest tak że jak wiruje to czuje wręcz pod nogami wibracje
    podłogi.
    I jest poza tym ogólnie dośc głośna.

    Czy możecie mi powiedzieć jak u Was jest z takimi proalkami,
    niekoniecznie Polara?

  • 2. Data: 2010-09-01 19:21:28
    Temat: Re: Praka Polara ładowana od góry - czy Wam hałasuje
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Pralka ładowana od góry zawsze będzie głośniejsza od równoważnej jej
    ładowanej z boku, jest o wiele słabiej amortyzowana po prostu.

    A niezaleznie od tego - czy ta twoja ma zdjęte blokady transportowe?

    J.

  • 3. Data: 2010-09-02 04:18:05
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Oczywiście że tak, no co Wy, to jest przecież podstawa.

  • 4. Data: 2010-09-02 07:45:52
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 2 Wrz, 06:18, slawek7 <s...@w...pl> wrote:
    > Oczywiście że tak, no co Wy, to jest przecież podstawa.

    Wiesz... wybacz, ale o tej podstawie ludzie nagminnie zapominają, stąd
    pytanie :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-09-02 09:59:47
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    No, ale prosze powiedzcie mi czy u Was tez jest tak samo jak u mnie.
    Nie wiem cy ta pralka po prostu taka jest, czy może to wina źle
    połozonych płytek.
    Po prostu jak stoje na ziemi to czuje takie dziwne drgania z podłogi w
    czasie wirowania.

  • 6. Data: 2010-09-03 16:21:38
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Po prostu jak stoje na ziemi to czuje takie dziwne drgania z podłogi w
    czasie wirowania.

    Mam model LTS 1085 i jest dokładnie tak jak piszesz. Najgorzej jest jak wsad
    się podczas fazy prania źle ułoży.

    Pozdrawiam
    Piotrek