  • 21. Data: 2009-03-08 22:01:41
    Temat: Re: Pralko-suszarka - warto?
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    news:ap7o9xkbdeev$.bdc0xkz3pjkc.dlg@40tude.net...

    > Gdzieś mi się o uszy obiło, żeby do suszarki stosować olejki zapachowe -
    > nasączyć szmatkę.

    Dla Ikselki zamiast szmatek:
    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=chustec
    zki+zapachowe
    Lenora - do wyboru.
    JBP

  • 22. Data: 2009-03-10 15:18:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Akurat do Whirlpoola to możesz kupić samą część (pewnie jakaś gumowa rura, albo p o
    prostu cybant się obluzował) w serwisie i osobiście wymienic.
    JaC

    -----

    > ponieważ 15-letnia pralka Whirpooll'a zaczęła przeciekać, a podejrzewam, że koszty
    naprawy nie będą małe, zacząłem rozglądać się za nowym sprzętem.

  • 23. Data: 2009-03-10 23:17:56
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    >Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >Akurat do Whirlpoola to możesz kupić samą część (pewnie jakaś gumowa rura,
    >albo p o prostu cybant się obluzował) w serwisie i osobiście wymienic.

    Witam,

    gdyby to była kwestia gumowej rurki, czy głupiego cybantu, to nie myślałbym
    o wymianie pralki...

    Pozdrawiam
    Czabu