    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Date: Wed, 1 Nov 2023 11:22:15 +0100

    Tue, 31 Oct 2023 10:16:47 +0100, Cavallino

    > Nie bardzo.
    > Przynajmniej po pierwszych kontakt, ta kosiarka jest w porównaniu do
    > podstawowych kosiarek na kablu, modelem z wysokiej półki.

    LOL !!!!

    > Jedyne co mają wspólnego to mały kosz, na szczęście na działkę
    > letniskową wystarcza.

    Oczywiście, bo patrząc na parametry i konstrukcję kosmicznie rózni się od
    tej na drucie. Ty zawsze miałeś tendencję do fantazjowania na temat
    produktów które sam posiadasz. Jak koń z klapami na oczach.

    > Przeczytaj co napisałem powyżej, zamiast wypisywać co Ci się wydaje o
    > sprzęcie którego na oczy nie widziałeś.

    Przecież sprawdzałem parametry i konstrukcję tego twojego cudu techniki
    porównując z drutem i akumulatorówka nijak nie ma lepszych parametrów.

    > Przy Twoim olaboga o odkurzaczach na drucie.

    Ty zawsze miałeś problem z czytaniem ze zrozumieniem, więc cytuję:

    "Ja nie wyobrażam sobie koszenia trawy spaliniakiem (czy cięcia drzew
    spalinowym łańuchem), ostatecznie może akumulatorem -- ale to już drogie
    zabawki."

    Tłumacząc ci, nie mam i nie będę mieć ani kosiarki spalinowej,
    ani akumulatorowej (ze względu na jej cenę). No, może na
    akumulatorową się pokuszę, ale nie jakiegoś auchanowego
    śmiecia, tylko właśnie Makitę, bo mam już cztery 6Ah
    akumulatory tej marki i wykorzystuję je na codzień w pracy.

    > Skoro w domu nie może być, to dlaczego może w ogrodzie?

    Po pierwsze kosiarka na drucie nie ma rury i ciągnącego się zań kloca, ma
    tylko ciągnący drut (a w zasadzie to linkę). Po drugie, a także w związku
    pierwszym, kloc się nie obija o ściany, meble itd. więc nijak nie jest
    problemem jak odkurzacz...

    > Ale tyko przy kosiarkach, czy przy odkurzaczach też? ;-)

    To nie ja zacząłem bajdurzenie i porównywanie do kosiarek,
    tak samo jak nie ja porównywałem OC do spalinowego RR,
    tylko Mateusz.

    > Wiadomo, Auchan to nie jedyny sklep internetowy na świecie.
    > Ale w tej promocji było jak piszę.

    Nie wiesz jak było np. tydzień później, bo jak już kupiłeś
    "okazję" to nie obserowałeś dalej. Ergo, nadal bajdurzysz
    tak aby ci pasowało do tezy.

    > Ale że z rurą?
    > W szafce ona czy w ścianie?

    Przecież pisałem dokładnie jak W-F są rozmieszczone,
    przeczytaj z łaski swojej z uwagą zamiast zadawać
    jałowe pytania.

    > Interesowałem się odkurzaczami centralnymi jak chatę budowałem, czyli ze
    > 20 lat temu - wtedy rurę trzeba było targać ze sobą w każde miejsce
    > które chce się sprzątnąć.
    > A o czym Ty piszesz?

    O rozwiązaniach WallyFlex, VRoom czy SpeedLeo. Ja mam wszędzie akurat to
    pierwsze. Nawet 20 lat temu było coś takiego jak FloorScoop, a od dawna
    także DrawerVac, które nie zmuszało do wyciagania długiego węża aby szybko
    sprzątnąć podłogę czy blat w kuchni.

    > Było opisane w tym co wyciąłeś.

    Nic nie wycinałem, masz przecież dalszy ciąg poniżej.
    Ponawiam, co to znaczy dla "normalnych"? Takich co kupują
    na promocjach w auchanie, albo takich co kupują i naginają
    rzeczywistość do swoich tez?

    > LOL !!!!

    Brechtasz się z siebie? Przecież to ty dymasz z tym
    niby _samoobsługowym_ odkurzaczem między piętrami.

    > To o czym mowa?
    > Osobiście nie widzę nawet możliwości porównania robota, do czegoś
    > takiego, a cena w ogóle zabija temat.

    Mowa o tym, że masz gówniane rozwiązanie, które może być tylko
    uzupełnieniem porządnego odkurzacza, a którego mimo tego
    bronisz rękami i nogami.

    > Nie udawaj, że nie wiesz o czym mowa.
    > A jak faktycznie, to się cofnij dwa akapity.

    Ależ wiem o co chodzi, masz brak wiedzy o systemach OC,
    zadowalają cię rozwiązania obsługowe z mizernymi rezultatami
    i przez to masz ból dupy.

    > Można kupić dwa, a kasa wywalona w błoto z centralnym starczyłaby jak
    > sam mówisz na 8 takich samych.

    Może na 3 dla "normalnych ludzi", które nijak nie dadzą takich możliwości
    jak OC -- ale do ciebie to nie dociera, boś koń z klapami na oczach.

    > Jak się zepsuje i nie da się naprawić.
    > Electrolux sprzed 30 lat nadal działa, podobnie jest pewnie z wszelkimi
    > innymi sprzętami, które ludzie mają w momencie zakupu robota.

    Z nadal pozostającymi wadami tegoż podczas użytkowania, czyli wzbijaniem
    kurzu, smrodem z wora/filtra, hałasem itd.

    > Wyolbrzymiasz problem, który dotyczy wyłącznie bardzo młodych małżeństw
    > na swoim pierwszym mieszkaniu.
    > Ale oni raczej na centralne odkurzanie nie pójdą, tylko kupią do robota
    > zwykły odkurzacz za 2 stówki, jak uznają że jest potrzebny.

    Nic nie wyolbrzymiam, czepnęliście się mnie jak rzepy łydki, a ja tylko
    zwróciłem uwagę że do czyszczenia filtra w suszarce z PC (w przeciwieństwie
    do tej wodnej) przydałby się jeszcze jeden wallyflex, bo filtr trzeba
    czyścić każdorazowo -- a ponieważ się z niego pyli, dobrze byłoby to
    wciągać odkurzaczem. I nie zrealizuje tego ani dyson co wisi gdzieś na
    parterze, ani twój samobieżny pierdziel podłogowy, który zresztą też jest
    na parterze (gdy pralnia na piętrze).

    > To kupujesz dwa, w czym problem?

    Dla mnie w niczym, to dla ciebie jest problem, bo masz tylko jeden
    i dymasz z nim między piętrami, a poza tym do tezy jeden ci lepiej pasuje.

    > Bo przecież nie w cenie, skoro w sumie i tak będą 4 razy tańsze.

    Jeszcze niadawno było 8x tańsze.

    > więc dla mnie takie
    >
    > No też mi się tak wydawało.
    > Dopóki nie zobaczyłem ile w praktyce on kurzu codziennie wsysa i nie
    > porównałem tego do objętości worka zwykłego odkurzacza piorącego, wraz z
    > częstotliwością jego wywalania.
    > Na oko, to wsysa z 10 razy więcej.

    Na twoje oko za klapami.

    > Pewnie dlatego że łazi wszędzie gdzie się da.

    Ta, łącznie z dywanikami. Oszukuj dalej.

    > No i że zbiornik na kurz ma mały, to wyrzucasz często, więc nie śmierdzi.

    Czyli jeszcze bardziej obsługowy niż przenośny akumulatorowy. Super.
    Przypomnę tylko, że OC się obsługuje najdalej raz na miesiąc.

    > Mopujące były za 600.

    Tak, tak, w przecenie w auchanie. hehe

    > Ale jak dla mnie bez sensu, kupiłem synowi taki i nie używają ich w ten
    > sposób zazwyczaj.
    > Odkurzanie na codzień wystarcza w zupełności.

    No tobie z pewnością, skoro zadowala cię także dymanie z robotem między
    piętrami.

    --
    Pozdor
    Myjk