    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Date: Wed, 1 Nov 2023 14:48:38 +0100

    W dniu 01-11-2023 o 11:22, Myjk pisze:
    > Tue, 31 Oct 2023 10:16:47 +0100, Cavallino

    > LOL !!!!

    > Oczywiście, bo patrząc na parametry i konstrukcję kosmicznie rózni się od
    > tej na drucie.

    Tak - choćby wygodą użytkowania.
    Choćby płynnym ustawianiem wysokości cięcia za pomocą dźwigni na rączce,
    obsługiwanej jednym ruchem dłoni.

    A nie poprzez odkręcania śrub w kołach i przykręcania w innym miejscu.

    Któraś z tanich drutowych ma podobnie łatwo?

    > Przecież sprawdzałem parametry

    Takie w katalogu?
    A potem się dziwisz, że miłośnicy ice robią podobnie i wychodzi im coś
    innego niż Tobie.

    > Ty zawsze miałeś problem z czytaniem ze zrozumieniem, więc cytuję:

    Prawidłowy cytat:
    "Ale nadal łatwiej jest ciągnąć samą rurę niż krótką rurę i kloca na
    drucie."

    Rozumiem, że ciągnięcie rury, to zaleta w porównaniu do braku takiej
    konieczności?
    No to raczej się nie dogadamy.

    > Tłumacząc ci, nie mam i nie będę mieć ani kosiarki spalinowej,

    Ani wiedzy co to analogia.

    > Po pierwsze kosiarka na drucie nie ma rury i ciągnącego się zań kloca, ma
    > tylko ciągnący drut

    To nie jest żadne "tylko".
    To jest najbardziej upierdliwy sposób koszenia jaki istnieje, może poza
    ścinaniem nożyczkami.

    > To nie ja zacząłem bajdurzenie i porównywanie do kosiarek,

    Ty.
    Sam to już po sobie zacytowałeś w poprzednim poście.

    > Nie wiesz jak było np. tydzień później

    Wiem, śledzę te promocje.

    > Przecież pisałem dokładnie jak W-F są rozmieszczone,

    Ale nie napisałeś czym to się różni od innych centralnych.
    Jeśli myślisz, że każdy się z tego doktoryzuje, to jesteś w błędzie.
    Ale i tak osobiście mam to gdzieś - brak rury, to jak dla mnie dużo
    większa zaleta niż brak kabla.
    A braku obu - to jest to co w tej chwili jest the best.

    > O rozwiązaniach WallyFlex, VRoom czy SpeedLeo. Ja mam wszędzie akurat to
    > pierwsze.

    Rozumiem, że to to samo, ale z wieloma rurami i specjalnymi miejscami do
    ich przechowywania?
    Lub ze zbędnym badziewiem wiszącym na ścianie?

    Tak jak tu:
    https://cyclovac.pl/produkt/wallyflex/

    I to ma być zaleta?
    Ty tak poważnie?

    Ja bym wiele dał, ale żeby czegoś takie NIE MIEĆ.

    > Ponawiam, co to znaczy dla "normalnych"? Takich co kupują
    > na promocjach w auchanie

    Dokładnie.
    Takich co kupią taniej jeśli mogą, zamiast wydać krocie na zbędne
    wodotryski.

    I za 1000 zł są w stanie co kilka dni przenieść kilkukilogramowy sprzęt
    po kilkunastu schodach.

    > Mowa o tym, że masz gówniane rozwiązanie, które może być tylko
    > uzupełnieniem porządnego odkurzacza, a którego mimo tego
    > bronisz rękami i nogami.

    To tak jak z innymi automatami ułatwiającymi życie, w tym skrzyniami
    biegów/komórkami czy bezv itd
    Ktoś kto w życiu nie spróbował, będzie piał z zachwytu nad manualami i
    druciarstwem/rurastwem czy smrodzeniem w imię zasięgu.
    Ale jak raz spróbuje, to już o niczym innym nie chce słyszeć.

    > Ależ wiem o co chodzi, masz brak wiedzy o systemach OC,

    I całe szczęściej, bo udało mi się pominąć tą ślepą uliczkę w
    odkurzaniu, nie wywaliłem na nią worka kasy.

    > Może na 3

    Zapodaj w cyferkach ile zapłaciłeś....

    > Z nadal pozostającymi wadami tegoż podczas użytkowania, czyli wzbijaniem
    > kurzu, smrodem z wora/filtra, hałasem itd.

    Akurat robot wora nie ma, smrodu nie zaobserwowano.

    > Dla mnie w niczym, to dla ciebie jest problem

    Zbędny wydatek i tyle.
    Tak samo jak kupowanie go osobnego do każdego pokoju.

    > Jeszcze niadawno było 8x tańsze.

    1 sztuka 8 razy tańsza, 2 sztuki 4 razy tańsze,
    Matematyka z podstawówki.

    > Ta, łącznie z dywanikami.

    Dokładnie tak.

    > Czyli jeszcze bardziej obsługowy niż przenośny akumulatorowy. Super.

    Można dopłacić za stację opróżniającą automatycznie.
    Ale jakoś nie widzę sensu.

    > Tak, tak, w przecenie w auchanie. hehe

    Nie, black friday na allegro.
    Normalnie 900.