    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Date: Fri, 3 Nov 2023 18:50:05 +0100
    <uh41qv$f38$8$Robert_W@news.chmurka.net> <6...@m...org>
    <uhaa0r$i13n$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <uheapl$1mejh$1@dont-email.me> <6...@m...org>
    <uhkvd9$us$2$Cav@news.chmurka.net> <1xmrumfz0cgy8$.dlg@myjk.org>
    <uhl7hv$25s$1$Cav@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <uhnfoh$ltb$2$Cav@news.chmurka.net> <92n4rufo523v$.dlg@myjk.org>
    <uhq8jv$k4c$1$Cav@news.chmurka.net> <lxvwfgzvijax$.dlg@myjk.org>
    <uhqgbb$vbu$1$Cav@news.chmurka.net> <1t28nudxh7rq5$.dlg@myjk.org>
    <uhtkl1$a47$1$Cav@news.chmurka.net> <w...@m...org>
    <uhvbb3$4ds$1$Cav@news.chmurka.net>

    Thu, 2 Nov 2023 06:22:02 +0100, Cavallino

    > I dlatego na letnisko się nadaje, ale do domu bym nie kupił.
    > Tyle

    No tak, to wiele wyjaśnia. Ja o rybce ty o pipce.

    > Akurat tam kilka razy dziennie się przydaje.
    > Ale zupełnie nie o to chodzi, tylko o to czy jest zbudowana jak zwykła
    > elektryczna, najtańsza.
    > Nie jest.
    > A kilka miałem, mam porównanie.

    Przecież taki mechanizm to grosze. Większość normalnych produktów, a nie
    śmieci co tylko na przecenę się nadają, ma regulację.

    > Oczywiście że nie.

    Oczywiście że tak. Już nawet podawałem, ale ci przypomnę:
    https://allegro.pl/oferta/kosiarka-elektryczna-makit
    a-1400-w-40-l-14274774632
    https://allegro.pl/oferta/makita-dlm432z-kosiarka-ak
    umulatorowa-2x18v-43cm-12636258237

    > Sens wypowiadania się o czymś, o czym się pojęcia nie ma, już można.
    > W każdym razie - możesz sobie pisać bzdury, że kosiarka na drucie i
    > odkurzacz na rurze, to najlepsze opcje jakie istnieją.

    Ty ewidentnie masz problem z czytaniem, a do tego masz uporczliwą tendencję
    do wpychania innym w klawiaturę swoich przekonań. Nigdzie nie twierdziłem,
    że jest to najlepsze możliwe rozwiązanie, tylko że ma swoje niepodważalne
    zalety i dlatego to rozwiązanie, obok innych, posiadam. To ty mi próbujesz
    wmówić że nie ma to ŻADNYCH zalet, bo przecież można mieć samobieżnego
    robota który rzekomo odkurzy tam samo dobrze jak OC i ma "tylko jedną
    wadę", bo trzeba go przenosić między piętrami.

    > Jesteś w tym tak samo wiarygodny, jak master chwalący ICE.

    Póki co to ty jesteś uparty jak te dzbany spalinowe co nie używali, ale
    sięwypowiadają.

    > Osobiście mam gdzieś co to sam sobie uważasz i wypisujesz,

    I dlatego poświęciłeś tyle czasu na udowadnianie swoich racji... tia...

    > co miałem wyprostować, to już zrobiłem.

    Generalnie to uczepiłeś się jak rzep łydki
    i próbowałeś mi narzucić swoje myślenie.

    > Tyle.

    W tyle.

    --
    Pozdor