    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Date: Sat, 4 Nov 2023 09:27:31 +0100
    <uhaa0r$i13n$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <uheapl$1mejh$1@dont-email.me> <6...@m...org>
    <uhkvd9$us$2$Cav@news.chmurka.net> <1xmrumfz0cgy8$.dlg@myjk.org>
    <uhl7hv$25s$1$Cav@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <uhnfoh$ltb$2$Cav@news.chmurka.net> <92n4rufo523v$.dlg@myjk.org>
    <uhq8jv$k4c$1$Cav@news.chmurka.net> <lxvwfgzvijax$.dlg@myjk.org>
    <uhqgbb$vbu$1$Cav@news.chmurka.net> <1t28nudxh7rq5$.dlg@myjk.org>
    <uhtkl1$a47$1$Cav@news.chmurka.net> <w...@m...org>
    <uhvbb3$4ds$1$Cav@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <ui4nbk$so2$1$Cav@news.chmurka.net>

    Sat, 4 Nov 2023 07:17:52 +0100, Cavallino

    a-1400-w-40-l-14274774632

    > No czyli potwierdzasz co pisałem, podobne wyposażenie mają DROŻSZE
    > kosiarki,

    Może dlatego że makita badziewi, które ty kupujesz aby udowodnić tezę, nie
    produkuje, bo się to nie opłca. Masz tu najtańszy model Makity, też ma
    regulację, a nie ma w ogóle w ofercie bez regulacji:
    https://allegro.pl/oferta/makita-elm3320-kosiarka-el
    ektryczna-1200w-33cm-13464409019

    To że śmiecie które ty kupujesz nie mają, wywodzi się zapewne z tego, że
    liczą na mniej wymagających klientów jak ty i każdy grosik liczą aby tylko
    zjechać z ceną, nawet jeśli muszą oferować gównoprodukt.

    > a nie badziewia poniżej 400 zł.

    Masz z regulacją poniżej 400 zł i przestań w końcu truć.
    https://allegro.pl/oferta/kosiarka-elektryczna-cedru
    s-ke34-1400-w-35l-34cm-13390360917
    W promocji 50% będzie za 198 zł

    > Dokładnie o to mi chodziło - od nich moja jest niewiele droższa.
    > Co w sumie sam właśnie udowodniłeś, mimo że wcześniej bardzo zaprzeczałeś.

    Udowodniłem, że bierzesz sobie wygodny ci przykład
    i myślisz że to jest globalna teza.

    > Wisi mi co sobie o tym sądzisz,

    Właśnie widzę, gdy po raz kolejny po rzekomym zakończeniu dyskusji nadal
    odpisujesz.

    > ważne że sprostowałem bzdury które wypisywałeś.

    Strasznie ważne. Świat (głównie twój) stanie się lepszy,
    bo po raz kolejny wyleczyłeś swoje kompleksy.

    > Wnioski czytacze sobie sami wyciągną.

    Z pewnością. Ja mam system sprzątania który mam pod ręką przez większość
    czasu, który nie podbija kurzu przy sprzątaniu, nie śmierdzi, ma moc której
    nie da żaden inny system, jest cichy, komfortowy w czyszczeniu, dodatkowo
    może być uzupełniony o inne systemy autonomiczne, ale rzekomo to twoje
    rozwiązanie z noszeniem robota między piętrami jest lepsze. hehe

    --
    Pozdor
    Myjk