  • 21. Data: 2017-03-13 07:49:11
    Temat: Re: Prawdopodobnie perpetuum mobile istnieje
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 20:55:38 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Nie
    > Chyba że udowodni, że jest
    >
    > To bank musi udowodnić, że właściciel dowodu podpisał umowę. I nie musi
    > niczego płacić.

    no i udowadnia pokazując podpisana umowę, sąd to radośnie klepie, wysyła
    zawiadomienie na nieistniejący adres, ale komornik juz w minute osiem dawcę pieniędzy
    znajduje. I nagle okazuje sie ze oszukanym był bank - a ofiara jest dawca dowodu
    osobistego.

    oczywiscie system musi zabezpieczac rowniez bank po to zeby nie było ze biorę kredyt,
    a potem mówie ze to nie ja.

    b.

  • 22. Data: 2017-03-13 10:42:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-13 o 07:49, Budyń pisze:

> [...]
    znajduje. I nagle okazuje sie ze oszukanym był bank - a ofiara jest dawca dowodu

    Konfabulujesz

    > oczywiscie system musi zabezpieczac rowniez bank po to zeby nie było ze biorę
    kredyt, a potem mówie ze to nie ja.

    Czyli jak w przypadku Amber Gold.
    Najlepszy jest system od wszystkiego, czyli Państwo.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2017-03-13 12:02:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co ciekawsze ma to wielkość niewiele większą od zasilacza wtykanego w
    > gniazdko.
    >
    > W reklamie podkreślano, że w porównaniu do tradycyjnych, starych
    > ogrzewaczy, obudowa tego cudu techniki kosmicznej nie nagrzewa się.
    >
    > Cena super promocyjna w Mango 299,99zł została obniżona do 199,99zł.
    >
    > Niestety w necie konkurencja sprzedaje ten cud techniki po 149zł. Widać
    > chyba dokładają do tego interesu, aby się tylko pozbyć tego g.....
    >

    > Ciska mi się na na usta jedno stwierdzenie: "perpetuum debile".
    >
    > Osobiście jestem za ukróceniem kłamliwej reklamy.

    Niezrozumiałeś przekazu informacji pokazanej na zdjęciach w Mango. :)
    To urządzenie bardzo dobrze ogrzeje dom, jeśli włoży się je do każdego
    dostępnego gniazdka w domu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2017-03-13 15:13:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.03.2017 12:03, Kris wrote:
> [...]
    oszukańcze firmy zerujące na naiwnosci, niewiedzy będz stosujace >techniki
    manipulacji klientem, różnych tam "sprzedawców energii", garnkow itd
    obciążać kogos komu skradziono dowod osobisty. Po wprowadzeniu >takiego >prawa
    okazaloby sie z dnia na dzien ze można wiarygodnie sprawdzić >kredytobiorcę.

    > Takie prawo juz jest tylko stosowne organy powinny zacząć je stosować
    >
    > "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia
    jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat
    8."

    > Ten "grzejnik" opisany przez użytkownika pod to pasuje idealnie przecież.

    Pasuje też cały ZUS np. i to tym bardziej bo pod przymusem!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 25. Data: 2017-03-13 15:24:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 15:13:20 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Pasuje też cały ZUS np. i to tym bardziej bo pod przymusem!

    Tu by ciężko było udowodnić "niekorzystne rozporządzanie"
    Bo jakby nie patrzeć to zasiłki, emerytury, renty itp wypłacają.
    Kwestia czy korzystnie rozporządzają czy nie. Z czym porównać? Do czego się odnieść?

  • 26. Data: 2017-03-13 16:03:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 12 Mar 2017 03:14:53 -0700 (PDT), abomito

    > O zdrowym rozsądku nie wspomnę.

    Ano, ale to Mango to pikuś przy tym:
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/indukcyjna-pompa-c
    iepla-3-kw-tanie-ogrzewanie-i6209543843.html

    "Ogrzewanie Indukcyjną Pompą Ciepła jest trzy razy tańsze od ogrzewania
    elektrycznym grzejnikiem akumulacyjnym."

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2017-03-13 17:28:42
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    oczywiscie system musi zabezpieczac rowniez bank po to zeby nie było ze
    biorę kredyt, a potem mówie ze to nie ja.

    Bank nie musi pokazywać żadnej umowy.
    Dlaczego nie musi?
    Dlatego, że jest bankiem, instytucją zaufania publicznego.
    Bank od razu, na mocy BTE lub trzech siódemek udaje
    się po pieczątkę do sądu a potem do komornika.

    To, że właściciel dowodu zgłosi do prokuratury oszustwo
    wyłudzenia kredytu na jego dowód to nic w jego sytuacji nie zmienia.

    Zupełnie normalna jest sytuacja, że bank windykuje kredyt
    przez komornika od właściciela dowodu na który zaciągnięto ktedyt
    i który zgłosił sprawę do prokuratury.
    Dlaczego?
    Bo sprawa sfałszowania umowy kredytowej i sprawa windykacji
    kredytu wyłudzonego na podstawie sfałszowanej umowy kredytowej
    podlegają (Uwaga!!!) odmiennemu procesowi dowodowemu.
    Bankowi zależy na zwindykowaniu kredytu a prokuraturze na złapaniu
    złodzieja.
    Bank w sądzie nie musi pokazywać umowy i z tego przywileju korzysta.
    Właściciel dowodu musi zgodnie z prawm (i klauzulą sądową wykonalności)
    spłacać nieswój kredyt a po złapaniu złodzieja może założyć mu sprawę
    o to co z niego wcześniej wycisnął bank tytułem sfałszowanej umowy.

  • 28. Data: 2017-03-13 17:28:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.03.2017 15:24, Kris wrote:

> [...]
    > Bo jakby nie patrzeć to zasiłki, emerytury, renty itp wypłacają.
    > Kwestia czy korzystnie rozporządzają czy nie. Z czym porównać? Do czego się

    Chyba żartujesz??
    Prof. Gwiazdowski obliczył kiedyś, że kasę którą miesięcznie wplaca się
    do ZUS bardziej opłaca się przepijać a następnie sprzedawać butelki!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2017-03-13 17:55:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 17:28:45 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
    > Bank od razu, na mocy BTE lub trzech siódemek udaje
    > się po pieczątkę do sądu a potem do komornika.

    Bzdury. Np z BTE

> [...]
    > spłacać nieswój kredyt a po złapaniu złodzieja może założyć mu sprawę
    > o to co z niego wcześniej wycisnął bank tytułem sfałszowanej umowy.

    Równiez bzdury w większości

  • 30. Data: 2017-03-13 17:57:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 17:28:57 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Chyba żartujesz??

    Nie zartuje pytam tylko.

    > Prof. Gwiazdowski obliczył kiedyś, że kasę którą miesięcznie wplaca się
    > do ZUS bardziej opłaca się przepijać a następnie sprzedawać butelki!

    Dawaj te wyliczenia