eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrawo własności do instalacji kanalizacyjnej w drodze › Re: Prawo własności do instalacji kanalizacyjnej w drodze
  • Data: 2014-07-28 23:19:52
    Temat: Re: Prawo własności do instalacji kanalizacyjnej w drodze
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    a ja bym oddal.Wlaściciel odpowiada za usuwanie awarii.W aneksie do umowy można
    dopisać,że jeśli ktoś chcialby w jakimś niezbyt dlugim czasie,to partycypuje w
    kosztach.Takie rozwiązanie odpowiadalo by i tobie,i wodociągom.Sąsiadom mniej.I jest
    stosowane,np u gazowników.Mam tylko nadzieję,że przylącze robila firma-tzn że masz
    fakturę za calość,nie tylko za materialy.Bo jeśli nie,to faktycznie przykro...