eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieProjekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy › Re: Projekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy
    From: Czarek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy
    Date: Sun, 19 Apr 2009 14:45:05 +0200

    Jarek P. wrote:
    > Myślę, że o wiele bardziej prawdopodobne są ograniczenia od góry niż od
    > dołu, więc wpisuj raczej maksymalne wersje.

    O, to cenna informacja.

> [...]
    > rowerów, czy tez ekonomiczny domek 100m2 PU) z całą pewnościa już masz
    > porobione. Więc do tych założeń dodaj jeszcze profilaktycznie ze 20%
    > "zapasu", bo jak wraz z architektem usiądzieci i zaczniecie kombinować
    > jak pogodzić "nieduży domek, najwyżej 140m2" z "ale na parterze MUSI być
    > łazienka, koniecznie z oknem, warsztat, duża kuchnia, spiżarnia (też z
    > oknem)" i jeszcze parę takich, to okaże się, że ze 140m zrobi się
    > niewiedzieć kiedy 200 i nijak nie będzie chciało być mniej (co miało
    > miejsce w przypadku mojego projektu :-) )

    A powiedz, Ty występowałeś o warunki zabudowy? Jak zostały określone
    podstawowe parametry - były ograniczone od strony minimum i maksimum,
    czy było określone tylko maksimum? Ja wiem że to co dostali inni, a to
    co dostanę ja to dwie różne sprawy, ale jestem ciekaw, jak wogóle
    wygląda tego rodzaju dokument dla domu jednorodzinnego, a nie udało mi
    się znaleźć nic w sieci...

    > Np. prikaz robienia dachu w konkretnym stylu i kolorze, pod ściśle
    > określonym kątem.

    A niech to... jak każą inny niż czerwony, żona gotowa kazać sprzedać
    działkę. ;>

    Pozdrawiam

    Czarek