    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektant wnętrz - Pytanie?
    Date: Sun, 19 Apr 2009 12:48:06 +0200

    > Ile może kosztować zaprojektowanie wnętrza w nowym domu, chodzi o
    > zaprojektowanie dwóch łazienek i salonu z kominkiem . Domek mieści się w
    > okolicach Krakowa. ?

    ceny ogolnie ci juz pare osob podpowiedzialo.
    ja jeszcze radze zwrocic uwage na to ze czasem to co zaprojektuje projektant
    moze kosztowac kosmiczne pieniadze. ogolnie same detale moga kosztowac
    majatek.
    kolega wspolpracowal z jednym z biur przy wykanczaniu wielu mieszkan i
    wspolpraca im sie ukladala dobrze :)
    klienci zadowoleni itd itp, az pani projektant stwierdzila ze ona sobie tez
    cos zaprojektuje dla siebie i zeby jej to zrobili w domu.
    prawie z krzesla spadla jak zobaczyla wycene i sobie zredukowala troche
    projekt :)
    oni zyja w troszke oderwanym od rzeczywistosci swiecie i dla nich ma
    przedewszystkim to wygladac(dobrze czy zle to juz kwestia gustu) ale cenami
    to oni sie malo interesuja :)

    --
    pzdr
    piotrek