  • Data: 2018-06-18 18:41:34
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam bardzo, że spytam. Jak i którędy dowozić (i zwozić) pracowników
    > do Doliny Pięciu Stawów Polskich?
    >
    > Jarek
    >
    > PS
    > I po diabła robić to na noc?

    Cytuję cały post z przedpiścami (co rzadko czynię), by zachować kontekst.
    Ech Ty, Jarek, taki zagubiony w tych moich (i nie tylko) wypocinach. ;)
    Nie, nie pytaj mnie, nie pytaj oczami, bo nie powiem Ci - jak śpiewała
    Ludmiła Jakubczak - nie powiem Ci którędy dowozić pracowników do Doliny
    Pięciu Stawów, gdyż nie wiem. Rzecz (z dowożeniem) została przywołana po
    to, ponieważ inaczej ktoś mógłby uznać, że oni tam mieszkają na stałe
    (sypiając na dodatek w nocy), a przecie człek z Bałut głosi światu, że
    (pisownia oryginalna) "powyzej 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale
    ludzie". I tym sposobem lud pracujący w schroniskach jest tylko na
    tymczasie, jak turyści. I gra muzyka. Z projektora. Głośna, by zagłuszyć
    wentylator. ;)

    PS. "Człek z Bałut", to nie miejsce zamieszkania, czy miejsce urodzenia -
    to stan umysłu.