  • Data: 2018-06-27 21:52:06
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 19:36:59 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    kupuje na firme to jest to nieuczciwe.

    > Bo kogutek to stary komuch, esbek i on nigdy nie zrozumie, że
    > prowadzenie własnej działalności gospodarczej to praca przez 24 godziny
    > na dobę, także i w domu, a odpowiada się całym swoim majątkiem.

    Dziwnym trafem jednak najczęściej podczas próby egzekucji czegokolwiek od takiego
    przedsiębiorcy kończy się "egzekucja bezskuteczna, brak majątku"
    Mama ma już ładnych parę lat na kika tysięcy nakaz sądowy własnie na takiego
    biznesmena za zaległe wynagrodzenie. Takich przypadków znam zreszta wiecej
    A ci biznesmeni dalej swoje biznesy prowadzą i mają się całkiem dobrze tylko wszytko
    na innych poprzepisywane.