    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5b348032$0$3357$426a34cc@news.free.fr> <ph1vke$am9$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <ph20iq$e51$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <5b3b77eb$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b3b9d50$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5b3bebd1$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 4 Jul 2018 09:24:41 +0200

    W dniu 2018-07-04 o 08:27, Kris pisze:

    > Z Ciebie mistrzu przykład wziełem:
    >
    > "W dniu 2018-06-28 o 09:29, Kris pisze:
    >
    > .... W jaki sposób rząd zmusił lekarza do kupna tego telewizora? w jaki sposób rząd
    zmusza przedsiębiorców do zatrudniania się na fikcyjnych etatach, w jaki sposób rząd
    zmusił przedsiębiorce do niewypłacenia pensji mojej Mamie?

    > Wiesz co jest najważniejsze w prowadzeniu biznesu? "

    Tyle, że odpowiedź na moje pytanie jest wytłumaczeniem twoich pytań.

    Ponieważ wiem, że nie znasz odpowiedzi na moje pytanie to Ci odpowiem:

    Najważniejszym dla każdego przedsiębiorcy są "proste, jednakowe i stałe
    zasady prawa".

    Każdy przedsiębiorca planuje strategię. Strategie planuje się na dłuższy
    okres czasu, zakładając określone zyski. Od tego zależy rentowność
    każdego przedsięwzięcia. Niestety nasze rządy traktują przedsiębiorców
    jak krowy dojne i zmieniają zasady tak często, że jakakolwiek strategia
    długoterminowa przestaje mieć sens.

    Rząd zamiast zadbać o to, żeby upraszczać zasady i ustabilizować prawo
    to szuka kasy na premie dla siebie oraz na "kiełbasę wyborczą". Gówno
    prawda, że 500+ pochodzi z uszczelnień VAT-u. Aby je realizować
    wprowadzono szereg nowych podatków i szereg nowych obciążeń dla
    przedsiębiorców, które po prostu dobijają firmy. Firmy, które walczą o
    przetrwanie w obliczu zachodniego kapitału, który ma fora i nierzadko
    stosuje dumping, aby wykurzyć z rynku lokalną konkurencję.

    To właśnie to częste zmienianie prawa powoduje, że przedsiębiorcy
    zamiast skupiać się na ofensywie przedsiębiorstwa, zmuszeni są do
    defensywy wobec własnego rządu.