    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektowanie kuchni - dodatkowy wyciąg
    Date: Sun, 20 Jun 2021 18:35:25 +0200

    On 20.06.2021 10:57, Uzytkownik wrote:
    > Niestety jego brak, zmusza do ustawiania urządzeń na skraju blatu,
    > obróconych w taki sposób, aby para nie leciała pod szafki. Jest to
    > niewygodne i niebezpieczne, zwłaszcza jak w domu są małe dzieci. Z tego
    > samego powodu musiałem się pozbyć urządzenia do gotowania na parze.

    Ale to kompletnie cały blat masz zabudowany od góry? Nie ma jakiegoś
    kawałka np. przed oknem gdzie nie wiszą żadne szafki i można taki sprzęt
    "przy parapecie" postawić? Niektórzy też gdy tak mają, to zrównują blat
    z parapetem w takich miejscach.

    > W przypadku szafek nikt nie będzie ich oklejał od spodu folią
    > aluminiową, ponieważ będzie ona widoczna.

    Jest jeszcze cienki, sztywny, przezroczysty plastik do naklejania ale to
    też zabezpieczy "tylko" połacie płyt. Z oczywistych względów, nie
    zakryje brzegów.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz