  • Data: 2020-09-18 15:48:57
    Temat: Re: Proponuję zrobić zakłady
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2020 o 13:56 collie <c...@v...pl> pisze:

    > , kupujący siada przed komputerem notariusza, loguje się
    > do swego banku, robi przelew na konto kupującego.

    chyba żarty sobie robisz? - logowanie się do swojego banku z obcego kompa
    i w obcym pomieszczeniu to większe ryzyko niż pałętanie się o pierwszej w
    nocy po Stalowej w Warszawie.

    W tamtym roku kupowałem działkę - na akcie notarialnym było info o
    wpłaconej zaliczce, kwocie do zapłaty i terminie przelewu. Po podpisaniu
    aktu spacerek do banku i przelew pozostałej kwoty dla sprzedawcy.
    Po to jest między innymi ten notariusz aby obie strony były zabezpieczone.

    TG