    From: "rrr." <d...@w...or>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Prośba o pomoc - nietypowy kolor okien
    Date: Sun, 11 Oct 2009 21:00:28 +0200

    Użytkownik Mariusz napisał:
    > Czy ktoś może wspomóc mój wybór koloru okien.
    > Chcemy miec grafitowy/czarny dach i jasną elewację. Dodatki w rodzaju cokół
    > i słupy z grafitowego klinkieru i teraz co z oknami? Wszyscy biorą odcienie
    > złotego dębu, ale nam to nie pasuje. Czy ktoś z Was ma może okna
    > szare/grafitowe itp?
    >
    > Proszę o jakieś fotki, jak to się komponuje z całością (może ktoś ma podobna
    > kolorystykę?).
    > Okniarze robia w mojej okolicy wielkie oczy na szare okna, także ciężko je
    > zobaczyć "live" - a może ktoś w okolicy ma takowe - dolnośląskie/opolskie -
> [...]
    Witaj
    obok mojej działki powstał śliczny domek i tak:
    dach grafitowy/antracyt matowy czy jakoś tak
    podprzybitka chyba biała lub kremowa,
    elewacja jasna pastelowa
    białe okna, białe drzwi, i takie białe obramówki wokoło okien, które
    odcinają je od elewacji,
    kute barierki na balkonach również w kolorze bardzo ciemno szarym,
    prawie czarnym matowym (jak dach)

    dla mnie rewelacja, choć sam mam zdecydowanie inną kolorystykę. Nie
    podejrzewałem, że białe okna tak podobno oklepane, mogą wyglądać tak ładnie.
    Jak nie zapomnę to w tygodniu wrzucę gdzieś fotki.

    pozdrawiam
    rafał