  • 1. Data: 2009-10-11 14:02:50
    Temat: Prośba o pomoc - nietypowy kolor okien
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Czy ktoś może wspomóc mój wybór koloru okien.
    Chcemy miec grafitowy/czarny dach i jasną elewację. Dodatki w rodzaju cokół
    i słupy z grafitowego klinkieru i teraz co z oknami? Wszyscy biorą odcienie
    złotego dębu, ale nam to nie pasuje. Czy ktoś z Was ma może okna
    szare/grafitowe itp?

    Proszę o jakieś fotki, jak to się komponuje z całością (może ktoś ma podobna
    kolorystykę?).
    Okniarze robia w mojej okolicy wielkie oczy na szare okna, także ciężko je
    zobaczyć "live" - a może ktoś w okolicy ma takowe - dolnośląskie/opolskie -
    mógłbym podjechac i zobaczyć.

    W razie czego proszę o fotki i info na priv mk(malpa)namyslow.net

    Dzięki!

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-10-11 16:33:22
    Temat: Re: Prośba o pomoc - nietypowy kolor okien
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > dolnośląskie/opolskie - mógłbym podjechac i zobaczyć.
    >
    > W razie czego proszę o fotki i info na priv mk(malpa)namyslow.net

    Będąc na etapie wyboru okien, na hasło "złoty dąb" reagowałem dość nerwowo.
    Ostatecznie wybrałem okna z profilami schuco o innej kolorystyce. Wydaje mi
    się, że do szarego dachu i zimnych odcieni elewacji bardzo pasuje ciepły
    brązowy kolor okien. Propozycje szarych i brązowych okien zobaczysz tu:
    http://www.domyzwizja.pl/ lub na wizualizacjach studia Archon - "domy w
    dwóch stylach".
    Różne kolory okien, w tym szare, znajdziesz w ofercie Gealan:
    http://www.gealan.de/pl/fensterkaeufer/produkte/ande
    re/acrylcolor/farben.php.
    Szary kolor znajdziesz też wśród profili Schuco (np. okna Jezierski)

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2009-10-11 19:00:28
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Mariusz napisał:
> [...]
    > mógłbym podjechac i zobaczyć.
    >
    > W razie czego proszę o fotki i info na priv mk(malpa)namyslow.net

    Witaj
    obok mojej działki powstał śliczny domek i tak:
    dach grafitowy/antracyt matowy czy jakoś tak
    podprzybitka chyba biała lub kremowa,
    elewacja jasna pastelowa
    białe okna, białe drzwi, i takie białe obramówki wokoło okien, które
    odcinają je od elewacji,
    kute barierki na balkonach również w kolorze bardzo ciemno szarym,
    prawie czarnym matowym (jak dach)

    dla mnie rewelacja, choć sam mam zdecydowanie inną kolorystykę. Nie
    podejrzewałem, że białe okna tak podobno oklepane, mogą wyglądać tak ładnie.
    Jak nie zapomnę to w tygodniu wrzucę gdzieś fotki.

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2009-10-11 22:45:18
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > ładnie.
    > Jak nie zapomnę to w tygodniu wrzucę gdzieś fotki.

    Czekam na foki :) Niestety większośc domków z grafitem na dachu ma białe
    okna (albo złoty dąb/brąz) i to wyglada tak ładnie i czysto... ale jakoś
    białe okna mnie nie ciągną... Dlatego kombinuje z szarymi.

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-10-12 12:29:23
    Od: Sebo z Bogdanca <x...@...m>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > mógłbym podjechac i zobaczyć.
    >
    > W razie czego proszę o fotki i info na priv mk(malpa)namyslow.net

    Ja mam zamiar miec czarne badz grafitowe okna.

    Jesli chodzi o fotki to
    http://www.buma.com.pl/bumati/site/galeria/index_wid
    oki.htm
    albo www.trendir.com

    Szukaj tez na innych stronach z nowoczesna architektura, gdyz glownie
    taka zawiera okna w kolorach innych niz tradycyjne.