  • 1. Data: 2009-10-11 11:38:18
    Temat: Jaka fuga do płytek klinkierowych
    Od: "aLien" <s...@p...pl>

    Witam

    Jaka polecacie fugę do płytek klinkierowych. Czy jest to specjalna fuga czy
    mogę kupić zwykłą np. Mapei

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2009-10-12 06:04:04
    Temat: Re: Jaka fuga do płytek klinkierowych
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Jaka polecacie fugę do płytek klinkierowych. Czy jest to specjalna fuga
    > czy
    > mogę kupić zwykłą np. Mapei
    Ja używałem
    http://pl-pl.sopro.com/products/tfp/prace-glazurnicz
    e/fgm/fugenmasse/10846/sopro_fl.html

    Na razie 2 sezony i jest dobrze.

    Pzdr.
    Adam

  • 3. Data: 2009-10-12 07:29:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    O ile pamiętam to zastosowałem fugę Ceresit w kolorze Klinkier właśnie.
    JaC

    -----