  • 1. Data: 2009-10-11 16:53:26
    Temat: kto w okolicach białegostoku handluje takimi szmbami za rozsądną cenę ?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    musze wymienić szambo na nowe jeszcze przed zimą
    rozgladam się i szukam jakichś propozycji
    najciekawsze dla mnie sa tego typu szamba

    http://www.allegro.pl/item773983442_szambo_szamba_be
    tonowe_szczelne_atest_6m3_komplet.html

    i teraz pytanko jak w temacie
    lub ewentualnie posłucham innych ciekawych propozycji
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-11 20:13:22
    Od: Mirosław Grabowski <m...@u...to.o2.pl>

    Szumek pisze:
> [...]
    tonowe_szczelne_atest_6m3_komplet.html

    > i teraz pytanko jak w temacie
    > lub ewentualnie posłucham innych ciekawych propozycji

    Kupowałem w w/w firmie i za identyczne 2 zbiorniki zapłaciłem ok. 3.000
    wraz z transportem i montażem. Mieszkam w pomorskim, także trochę
    dalej. Zapytaj, jakie będą warunki transportu do Ciebie. Organizują
    (inne firmy z allegro również) łączony transport do kilku klientów w
    danej okolicy.

    pozdr