  • 1. Data: 2009-10-11 16:59:26
    Temat: POMOCY!!przeciekajacy strop
    Od: "arecki1338" <a...@w...pl>

    Witam, jakies 2 miesiace temu zalewalem strop monolityczny,beton b20.Dzis po
    duzych ulewach widze w pomieszczeniach na suficie mokre plamy,dachy jeszcze
    nie ma i strop jest odkryty.Czy mam sie martwic?zadnych pekniec na suficie
    nie widac,natomiast u gory na stropie sa pekniecia.najwieksze rysy maja moze
    w granicach 1,5mm szerokosci.

  • 2. Data: 2009-10-11 20:05:11
    Temat: Re: POMOCY!!przeciekajacy strop
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Paź, 18:59, "arecki1338" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nie widac,natomiast u gory na stropie sa pekniecia.najwieksze rysy maja moze

    Tragedia! Tak nie moze byc. Zaden nadzor ani kierbud Ci tego nie
    odbierze. Masz wielki problem - wiesz ile bedziesz musial wody
    uzupelniac codziennie w tym basenie? ;)))))

    A tak powaznie - niczym sie nie martw, stropy podobno lubia przeciekac
    (mi akurat nie ciekl ale to niczego nie dowodzi) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-10-11 20:57:50
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

    [..]
    , stropy podobno lubia przeciekac
    > (mi akurat nie ciekl ale to niczego nie dowodzi) :)
    > pozdr.

    No właśnie... przecież nad stropem będzie jeszcze co najmniej dach...,
    albo drugi strop. Czym się tu martwić? W końcu nie budujesz chyba basenu
    na piętrze ;-), a wszystkie miejsca takie jak łazienki, kible, zlewy i
    takie tam i tak mają odpływy, a jak coś kapnie na podłogę przypadkowo,
    to są jeszcze inne warstwy na tym stropie, żeby się nie przelało.

    Inna sprawa, kiedy Ci się rozszczelni np. pięćsetlitrowe akwarium na
    poddaszu :-))), to masz wodę nie tylko na suficie w salonie na dole, ale
    też i na podłodze :-). I tu strop nie pomoże :-PPP.

    pozdr.
    robercik-us