  • 1. Data: 2009-10-11 16:59:26
    Temat: POMOCY!!przeciekajacy strop
    Od: "arecki1338" <a...@w...pl>

    Witam, jakies 2 miesiace temu zalewalem strop monolityczny,beton b20.Dzis po
    duzych ulewach widze w pomieszczeniach na suficie mokre plamy,dachy jeszcze
    nie ma i strop jest odkryty.Czy mam sie martwic?zadnych pekniec na suficie
    nie widac,natomiast u gory na stropie sa pekniecia.najwieksze rysy maja moze
    w granicach 1,5mm szerokosci.

  • 2. Data: 2009-10-11 17:18:53
    Temat: Re: POMOCY!!przeciekajacy strop
    Od: "Łukasz" <g...@o...pl>

    nawet nieporysowany" beton bedzie
    przesiakał wiec moim zdaniem ok

    Jesli to ma zimowac przykryj folią
    i bedzie ok

    Co do rys mozna doktorat pisac
    wiec sie nie wypowiadam ...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-10-11 17:40:47
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "arecki1338" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma i strop jest odkryty.Czy mam sie martwic?

    Nie.
    Na zime przykryj jak kolega pisal. Rysy tez mialem i strop wisi juz pare lat
    bez ryski na tynku od spodu.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-10-11 18:07:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    arecki1338 napisal:
> [...]
    > nie widac,natomiast u gory na stropie sa pekniecia.najwieksze rysy maja moze

    Raczej nic groznego. Szkoda natomiast, aby przy ewentualnych licznych
    cyklach zamarzania-rozmarzania luszczylo ci ten strop. Kup beczulke
    Dysperbitu i zasmaruj ten strop. Zabezpieczy przed przemakaniem,
    luszczeniem, a przy okazji bedzie - o ile wytrzyma zime - niezlym
    podkladem uszczelniajacym pod przyszle wylewki.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-10-11 18:25:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > luszczeniem, a przy okazji bedzie - o ile wytrzyma zime - niezlym
    > podkladem uszczelniajacym pod przyszle wylewki.

    Watpiac w koniecznosc stosowania izolacji na stropie pod przyszle wylewki,
    dodam tylko ze nie wszystkie dysperbity moga nadawac sie do wewnatrz.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-10-11 18:53:12
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Raczej nic groznego. Szkoda natomiast, aby przy ewentualnych licznych
    > cyklach zamarzania-rozmarzania luszczylo ci ten strop. Kup beczulke
    > Dysperbitu i zasmaruj ten strop.

    Bez sensu nie wyschnie do zimy

  • 7. Data: 2009-10-11 18:59:04
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Bez sensu nie wyschnie do zimy

    Też chyba będe zmuszony zostawić strop do wiosny (ceramiczny wieneberger),
    więc jak go zabezpieczyć - czytałem gdzieś, że jednak najbezpieczniej dla
    niego jest zostawic go odkrytego i tyle. Bo przykrywanie, zwłaszcza szczelne
    nie jest zbyt dobre dla betonu, niezbyt jeszcze wyschnietego na dobra
    sprawę...
    Są tui jakies sprawdzone metody czy wszyscy "dywagują" tylko?

    --
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-10-11 19:09:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > niego jest zostawic go odkrytego i tyle. Bo przykrywanie, zwłaszcza
    > szczelne nie jest zbyt dobre dla betonu, niezbyt jeszcze wyschnietego na

    Jak Ci nacieknie wody po pachy w te kanaly to nie wiem co bedziesz mial pod
    spodem na wiosne.

    > Są tui jakies sprawdzone metody czy wszyscy "dywagują" tylko?

    Niestety tez przyszlo mi przykrywac strop na zime i zrobilem to blachami ze
    spadkiem. Tescio mial grube ze 2mm i ciezkie jak cholera, wiec problemu nie
    bylo.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-10-11 20:50:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mariusz napisal:
    > Są tui jakies sprawdzone metody czy wszyscy "dywagują" tylko?

    Nie dywaguje, ale wlasnie taka metoda, tyle ze Abizolem R, przeprowadzilem
    plyte przez sezon zimowy 1996/97 praktycznie bez zluszczen. Chcesz ryzykowac,
    twoj problem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek