  • 21. Data: 2014-11-10 20:41:16
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.cik.uke.gov.pl/najczesciej-zadawane-pytan
    ia/telefon-stacjonarny/114-usuga-powszechna

  • 22. Data: 2014-11-10 20:41:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 o 20:38, nadir pisze:

    > Stare dzieje teraz już nikt nic nie musi.
    > http://www.cik.uke.gov.pl/najczesciej-zadawane-pytan
    ia/telefon-stacjonarny/114-usuga-powszechna

    A to przepraszam.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2014-11-10 21:22:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-11-10 o 20:41, Pete pisze:
    ia/telefon-stacjonarny/114-usuga-powszechna

    > A to przepraszam.
    Ależ ja się nie gniewam. ;)
    Teraz mamy kapitalizm pełną gębą i tylko pieniądz się liczy.

  • 24. Data: 2016-01-25 13:06:27
    Od: m...@g...com

    > Czy od takiej infrstruktury, właściciel jest zobowiązany do zapłaty
    > podatku (analogicznie do podatku płaconego przez zakłady wod-kan)?
    >
    > --
    > Pete

    Hej Pete
    jak to u Ciebie sie skończyło,
    mnie szczególnie interesuje kwestia podatku za umieszczenie urządzenia w drodze...

  • 25. Data: 2016-01-25 13:20:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-25 o 13:06, m...@g...com pisze:

    > Hej Pete
    > jak to u Ciebie sie skończyło,
    > mnie szczególnie interesuje kwestia podatku za umieszczenie urządzenia w
    drodze...

    Z tego co się nieoficjalnie dowiedziałem jest cichy układ pomiędzy gminą
    a właścicielem.

    Gmina nie musi płacić za przejęcie i w związku z tym nie upomina się o
    podatek.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2016-01-27 09:10:46
    Od: uciu <a...@g...com>

    u mnie jest podobnie.
    Rura jest prywatna i muszę zapłacić 3 inwestorom by się móc wpiąć.
    Dwóch chce po 3tyś a trzecie 12tyś... Czyli musze dać 18tyś + na swój koszt zrobić
    brakujące przyłącze...

    Ale wyjścia nie ma - ich rura oni dyktują warunki.

    Studni nie mogę zrobić bo PZP mówi, że musi być przyłącze do wodociągów....

    Szukam sposobu jak to ominąć

    uciu

  • 27. Data: 2016-01-27 10:16:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 09:10:48 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    brakujące przyłącze...

    > Ale wyjścia nie ma - ich rura oni dyktują warunki.

    a to sa realne ceny?

    b.

  • 28. Data: 2016-01-27 10:35:48
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 10:16:38 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a to sa realne ceny?

    no niestety

    osoby, które chcą po 3 kafle za wode zapłaciły 18tyś bo robili jeszcze przekop pod
    drogą publiczną. Osoba, która chce 12sz - mówi, że to połowa kosztów jaki poniosła by
    podłączyć wode (oni tez płacili po 3 kafle 2 pierwszym inwestorom + 150m swojego
    rurociągu)

    Będę chciał się podpiąć to trzeba będzie zapłacić. Nie podepnę się to nie odbiorą
    domu.
    Drugiej nitki nie można ciągnąć bo za wąska droga 3m (podobno - tak mówią wodociągi).
    Najlepiej wolałbym studnie głębinową i hydrofor ale wg urzędasów musi być podłączenie
    do wodociągu.

    uciu

  • 29. Data: 2016-01-27 10:45:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-27 o 10:35, uciu pisze:

> [...]
    wodociągi).
    > Najlepiej wolałbym studnie głębinową i hydrofor ale wg urzędasów musi być

    Spróbuj może złożyć pismo do gminy, że ponieważ dostałeś warunki jakie
    dostałeś i _musisz_ się wpiąć w prywatny wodociąg a to powinno być
    zadanie gminy (do tego zobowiązuje ją prawo) to wnosisz o refundację
    tych kosztów (i tu podajesz im koszt haraczu za możliwość przyłączenia).
    Ciekawe jak zareagują.

    --
    Pete

  • 30. Data: 2016-01-27 10:45:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 10:35:49 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    podłączyć wode (oni tez płacili po 3 kafle 2 pierwszym inwestorom + 150m swojego

    Makabra. Tzn. makabra w tym sensie ze ci co to robili to przeplacili jak
    sam skurwysyn za te przylacza. Moje 400m wyszlo kolo 6-7k (juz dokladnie nie
    pamietam) - poskladalismy sie na nie w 3 sasiadow, ja bylem na koncu -
    potem wodociag przechodzil przez dzialke jednego sasiada, drugiego sasiada
    (z tymi sie skladalismy), dalej przez srodek ogrodka innej sasiadki i dalej
    jeszcze przez pole innego sasiada i u niego byla dopiero robiona wcinka :-)

    Ktos ostro przeplacil ale nie dziwie sie, ze teraz chce to sobie odbic.
    Niemniej - za 18k to ja bym zrobil 1,2km przylacza, a Ty 0m. Idzie sie
    wkurzyc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.