  • Data: 2010-01-11 21:32:51
    Temat: Re: Przepraszam ze nie odpowiadam na dyskusje
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hig28g$fk9$1@news.onet.pl...

    > U mnie w domu na wsi (ściany gazobeton25cm +10cm styropianu) po 2
    > tygodniowej nieobecności w środku było 5stopni. I to wtedy jak na dworze
    > temperatura dochodziła co -25stopni. U sąsiada (tak samo gazobeton ale
    > jeszcze bez styro) porozrywało rurki bo zapomniał wody spuścić.
    >
    > Wiec uważam, że w ocieplonym domu temp na pewno nie zejdzi do 0

    No co Ty ?
    Tylko w domach z bala temperatura nigdy nie schodzi ponizej zera.
    Tak mi kiedys wmawial klient, ktory stawial taki dom i wyjasnial mi, ze to
    zawazylo na jego decyzji o budowie domu w tej technologii :)
    Oczywiscie ja w pelni popieram jego zdanie i takze uwazam, ze w takim domu
    nigdy temperatura nie zejdzie ponizej zera, ale zera bezwzglednego ;D