  • Data: 2010-10-15 09:13:00
    Temat: Re: Przylacze gazu i GWC
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 23:22, "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)"
    <r...@p...com.pl> wrote:

    > Plus koszty utwardzania podjazdu, bo u mnie wszystkie media musza isc w
    > "drodze" :( Kombinuje jak tylko sie da, zeby kopac jak najmniejsza ilosc
    > razy (prad, woda, gaz, gwc .. ). Ale zakladam, ze moze sie nie udac -
    > wtedy trudno ;)

    Hm, no media. Ale nie masz ogrodka ? Musi to isc tamta droga ? :) Nie
    masz 30mb wolnej przestrzeni w ogrodzie ?
    GWC i wszelkie inne kolektory umieszczone w ziemi nie powinny byc od
    gory w zaden sposob zabudowywane (betonem, kostka, asfaltem etc), bo
    grunt sie bedzie wolniej regenerowal (regeneruje sie przede wszystkim
    dzieki wnikajacej wodzie z opadow).

    Efektownie mozesz wykorzystac te 2kW z GWC, co przy Twoich 30mb daje
    az 66W / mb. Tyle raczej rurowiec (bo o takim myslisz??) niestety nie
    uzyska, a jezeli mialby uzyskac - to zamrozi Ci ta rurke z gazem ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.