    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytania laika - alarm domowy
    Date: Sat, 16 Jun 2012 23:01:29 +0200

    Użytkownik "vitek" <v...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jrgaqg$kqe$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,
    > jako że nigdy wcześniej nie miałem styczności z alarmami domowymi, a chcę
    > skompletować zestaw Satel - mam w związku z tym kilka pytań:

    Szokda, ze juz kupiłec bo rozwiążaniem z większymi możliwościami jest
    sterownik
    PLC2011B0
    sam przesiadlem sie z satela na to

    > 1. Z tego co widzę to alarmy Satela (zestawy) nie zawierają pilotów do
    > sterowania. Jak więc aktywujemy alarm wychodząc z domu i jak do
    > deaktywujemy?

    Manipilatorami

    > 2. Przypuszczam, że odpowiedzią na pkt. 1 jest manipulator. Wg. mnie to
    > rozwiązanie jest niewygodne i skoro np. wejdziemy do domu i mamy 20 sekund
    > na deaktywację alarmu przez manipulator to takie coś jest po prostu
    > stresujące. Dodatkowo złodziej może w ciągu 20 sekund odnaleźć i zniszczyć
    > centralę sterującą alarmem. Mam rację?

    Centrale jak i sygnalizoatory instaluje sie w niedostępnych miejscach

    > 3. Interesuje mnie centrala Satel 128WRL i taką kupię. Z tego co widzę, to
    > są do kupienia piloty obsługujące komunikację ABAX, mam nadzieję, że
    > będzie można nimi aktywować i deaktywować alarm?

    DO satela lepiej kupic sobie modul ehtm1 i wybrac tanszą np integre 64, do
    smartfona zainstalowac
    program dedykoany satela ktory robi za manipulator

    ja zrezygnowalem z integry na PLC2011B0, po prostu daje znacznie więcej
    możliwości to urządzenie
    i płynne live zarządzanie s smartfona wszyttkim w domu, i odczyty temp
    zdalne oczywisci live
    a cena czujnika temp do tej pclki to tylko 3zł:)

    natomiast sama centrala to dopiero początek wydatków :)
    pozdrawiam