  • Data: 2015-07-23 14:51:43
    Temat: Re: Pytanie do spawaczy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-23 o 11:43, Budyń pisze:
    > charakterystyka zabezpieczenia typu S, a pewnie taki tam masz, pozwala dosc
    dlugotrwale na niewielkie (x1,5) przeciazenia. To moglo i nie wyic jesli nie spawales
    w sposob ciagly.

    > Co do samej spawarki nie mam zdania - mam co prawda migomat i jakas mala
    elektryczną ale brak mi porównań.

    > b.

    Oczywiście uwzględniłem już charakterystykę wyłączników
    nadmiarowo-prądowych.
    Dla zabezpieczenia B25A obciążenie 44A to krotność 1,76
    Dla tej krotności eSka B25A powinna wyłączyć w czasie od ok. 4 sekund do
    ok. 4 minut.
    Przy najbardziej korzystnej sytuacji, kiedy charakterystyka eSki jest na
    pograniczu może się zdarzyć, że zabezpieczenie B25A przy spawaniu
    przerywanym nie wyłączy.