  • Data: 2017-07-12 16:23:23
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2017 15:32, Lisciasty pisze:

    > Ja tam chemikiem nie jestem więc z rezerwą podchodzę do trucizn,
    > ostatnio przecież okazało się że jakiś rolniczy amerykański zajzajer pszczoły tępi.
    > A roundup ma nie tylko glifosat, ma też jakieś insze tajne ingrediencje.
    > Może smaczne, a może nie. Brak wiedzy.
    > Ale młody Lepper się wykończył od chemii rolniczej, fakt że tam idą
    > tony no ale jak się da bez, to dlaczego by nie?

    No bo dla herbicydowego oszołoma - niedasie i szlus. To działkowe oszołomstwo
    z POD-ów i innych ROD-ów, zapatrzone w ulotki dołączane przez producentów
    trucizn - gdzie achom i ochom nie ma końca, jakie to bezpieczne, wybiórcze,
    bez skutków ubocznych i że w ogóle cała ta trucizna to cud, miód i orzeszki -
    nie wyobraża sobie, nie wyobraża sobie to herbicydowe oszołomstwo po tym
    marketingowym praniu mózgu, że w ogrodzie, sadzie, na polu może cokolwiek
    urosnąć bez roundupów. Już nie mówiąc, że niepokropiony pomidor jest bez
    smaku. Glifosatowego.