  • Data: 2010-02-21 09:07:38
    Temat: Re: Ręcznik z mikrofibry
    Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:731657xtip.ln2@m.krakow.pl...

    > poszukuję ręcznika, który możliwie delikatnie obchodzi się ze skórą.
    > Trafiłem (w sklepach ze sprzętem turystycznym) na oferty ręczników z
    > mikrofibry. Jako że są dość drogie chciałem zapytać, czy są jacyś
    > użytkownicy takich wynalazków i jaką mają o nich opinię?
    > Szczególnie mnie interesuje, czy nadają się do codziennego używania, czy
    > regularne pranie nie powoduje że tracą reklamowane właściwości (szybkie
    > schnięcie itd.)?

    My mamy takie ręczniki z Decathlon, były w przyzowitej cenie (34-39 zależnie
    kiedy kupowałam), były prane dotychczas kilka razy (używamy ich tyko na
    wyjazdach) i na razie nic sie z nimi nie dzieje (tylko nie można ich prać -
    jak zresztą wszystkich ręczników - ze zmiękczaczem). Są faktycznie bardzo
    skuteczne (nie trzeba wycierać, wystarczy przyłożyć do skóry) i delikatne
    (używamy zwłaszcza dla dzieci).

    :-) Monika