  • Data: 2012-07-23 15:50:21
    Temat: Re: Reklamacja betonu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzieś napisałem, że się nie da, zwłaszcza jak zamawiasz z pompą?

    Napisałeś "Będę strzelał: dostał metr suchego betonu w przyczepkę, zawiózł
    sam" i odpowiadałeś na post który sugeruje, że takiej ilości nie da się
    zamówić.
    Dlatego wyraziłem moje zdziwienie takim faktem, bo u nas to nie problem, ale
    może to specyfika regonu. Na śląsku w każdym mieście jest kilka wytwórni
    więc jest konkurencja.

    Ja swego czasu zamawiałem dokładnie 1m i to bez pompy i też mi przywieźli i
    to w dodatku w sobotę. Ale już przy zamawianiu zapowiedzieli, że jeśli nie
    znajdzie się inny klient na ten sam dzień to w sobotę w ogóle nie będą
    pracować, bo dla 1m to im się nie opłaca firmy otwierać :-)

    Pozdrawiam
    Ergie