    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja betonu
    Date: Mon, 23 Jul 2012 16:13:15 +0200

    Ergie wrote:

    > Napisałeś "Będę strzelał: dostał metr suchego betonu w przyczepkę,
    > zawiózł sam" i odpowiadałeś na post który sugeruje, że takiej ilości
    > nie da się zamówić.
    > Dlatego wyraziłem moje zdziwienie takim faktem, bo u nas to nie
    > problem, ale może to specyfika regonu. Na śląsku w każdym mieście
    > jest kilka wytwórni więc jest konkurencja.
    >
    > Ja swego czasu zamawiałem dokładnie 1m i to bez pompy i też mi
    > przywieźli i to w dodatku w sobotę. Ale już przy zamawianiu
    > zapowiedzieli, że jeśli nie znajdzie się inny klient na ten sam dzień
> [...]

    hm... suche B30 :)

    imho to nikt normalny nei zagwarantuje parametrów tak sprzedanego betonu,
    zaczynając od tego że to trzeba solidnie wymieszać w betoniarce a kończąc na
    tym że trzeba dolać odmierzoną ilość wody aby uzyskać właściwą konsystencję
    tego czegoś.

    bo nei można sobei od tak dawać tyle ile się chce wody bez wpływu na
    parametry betonu.