  • Data: 2012-07-25 00:19:58
    Temat: Re: Reklamacja betonu
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "KS" <B...@o...pl> wrote in message
    news:juk8j8$t1h$1@news.dialog.net.pl...

    > Wiesz co? nie masz nic do powiedzenia to nie pisz proszę.
    > Jestem wkurzony na ludzi przez których mam beton który po kilku latach
    > będzie się sypał, mogę zapomnieć o estetycznym wygladzie a na takim mi
    > zależało.

    Ja mur oporowy kułem. Z 10 kubików. Na koszt wykonawcy. Ale mnie chcieli
    oszukać. Pod moją nieobecność zalewali mur oporowy i wywrócił im sie
    szalunek. Kazali beton wylać na glebę i już półsuchy wsypali po kilku
    godzinach.
    rano o 3:30 przyjechali rozszalowac i zacierać beton żebym nie zobaczył. Jak
    go kuliśmy to miejscami się wysypywał sam.