  • Data: 2014-10-30 15:35:59
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 października 2014 15:22:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tak się zastanawiam w która stronę to się potoczy.
    > Kiedyś chyba nawet Ty wyliczyłeś że zwiększenie grubości styro z 15na 25 da
    oszczędności flaszki rocznie. ale oczywiście lobby styropiuanowe ma się dobrze i nie
    brakuje takich co uwazaja że to się opłaci. tutaj wychodzi na wentyle flaszka
    miesięcznie strat i tez się opłaci;)

    No niekoniecznie flaszka - jak ktos zuzywa na CO w zime 3 tys pln to moze
    oszczedzic 1/4 tego minus koszty czyli 750-207 = 540 pln / rok. Czy to malo,
    czy duzo i kiedy sie zwroci (i czy w ogole) - niech kazdy sobie odpowie sam :)

    Mnie juz mecza te rozmowy - ja tam wydalem na swoja WM z reku podobnie co
    na went. grawitacyjna i oszczedzam rocznie jakies 200 pln - no malo ale
    wole miec w kieszeni 200 i swietna wentylacje niz nie miec i miec tylko
    jej namiastke :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.