    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <7...@g...com>
    <ns6961$vit$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <3jmbow5sccey$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1iwgkb8ygzbn3$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <3vok4p7dh98f$.dlg@myjk.org>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    Date: Wed, 28 Sep 2016 09:22:39 +0200

    Tue, 27 Sep 2016 03:31:41 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Kluczowe pytanie, jak długo już działają? Bo to że to podziała
    > ze 2-3 lata to nie wątpię, pytanie czy podziała 5 lat i więcej?

    Z tego co widzę chodzą już na nich instalacje ponad 5 lat.

    Główny "zarzut" do tych tanich pomp, tak Anslut czy Meeting, mam do
    podawanej w kartach mocy. Gdy większość producentów podaje moc "nominalną"
    dla średniej zimowej, tanie firmy podają dla średniej rocznej, albo i nawet
    letniej. Przoduje tu Meeting, który przy PC PW do CO (!) podaje moc
    "nominalną" swoich pomp dla A20W35 co jest jakąś skrajną abstrakcją. Więc
    trzeba uważać, bo jak spojrzeć dokładnie się okazuje, że te pompy wcale nie
    są takie tanie jak wyglądają. ;) Zresztą trudno żeby były, gdy zaczynają w
    nich montować całkiem markowe podzespoły (a przynajmniej plakietki są
    markowe). ;P

    --
    Pozdor
    Myjk