  • 1. Data: 2016-09-06 13:22:17
    Temat: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: KIKI <n...@e...il>

    Wgrałem plik PDF do pewnego rekuperatora.
    Ktoś chce wcisnąć to coś znajomemu.

    http://hostuje.net/file.php?id=95253d40bdc128c3e8e29
    30f056e952e

    Co to za bełkot? Czy możemy to omówić?

  • 2. Data: 2016-09-06 13:37:32
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 13:22:21 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Co to za bełkot? Czy możemy to omówić?

    Poskąpili na kumatego tłumacza. Jak dasz w oryginale, to może
    będzie nieco lepiej :P

    L.

  • 3. Data: 2016-09-06 17:22:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czego nie rozumiesz?

  • 4. Data: 2016-09-06 17:29:21
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 06.09.2016 13:37, Lisciasty wrote:

    > Poskąpili na kumatego tłumacza. Jak dasz w oryginale, to może
    > będzie nieco lepiej :P

    Mam takiego znajomego co mu wmówili coś takiego i też nie da sobie
    powiedzieć słowa.
    Części zamienne będą tylko u jednego dostawcy albo w ogóle.

  • 5. Data: 2016-09-07 00:10:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-06 o 17:29, KIKI pisze:

    > Mam takiego znajomego co mu wmówili coś takiego i też nie da sobie
    > powiedzieć słowa.
    > Części zamienne będą tylko u jednego dostawcy albo w ogóle.

    Spokojnie. To i tak tylko dziura zabudowana styropianem za kilka tysi,
    wiec i tak nie ma sie co psuc.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2016-09-10 15:49:47
    Od: "papkin" <n...@s...die>

    KIKI wrote:
    > Wgrałem plik PDF do pewnego rekuperatora.
    > Ktoś chce wcisnąć to coś znajomemu.
    >
    > http://hostuje.net/file.php?id=95253d40bdc128c3e8e29
    30f056e952e

    > Co to za bełkot? Czy możemy to omówić?

    Jakim cudem pudlo z wentylatorem, kilkoma klapami, troche izolacji i prosty
    sterownik chodza za np 7k? Za tyle mam kociol kondensacyjny - wiecej w srodu,
    bardziej skomplikowane, musi spelniac wiel norm bezpieczenstwa itd.
    Rekuperatory sa u nas za drogie!

  • 7. Data: 2016-09-10 16:11:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cud marketingowy to sie nazywa.

  • 8. Data: 2016-09-10 19:18:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.09.2016 15:49, papkin wrote:
    > Jakim cudem pudlo z wentylatorem, kilkoma klapami, troche izolacji i
    > prosty sterownik chodza za np 7k?

    Żaden to cud.
    Rynek ustala cenę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2016-09-10 19:47:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wychodzi ze ludzie nie sa tacy glupi na jakich wygladaja i nie kupuja rekuperatorow.
    Jak by koszowaly 600-800 zlotych to by mialy jakis sens.

  • 10. Data: 2016-09-10 19:58:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.09.2016 19:47, Zenek Kapelinder wrote:
    > wychodzi ze ludzie nie sa tacy glupi na jakich wygladaja i nie kupuja
    rekuperatorow.

    Rekuperatory oczywiście się sprzedają.

    --
    Pozdr.