  • 1. Data: 2016-09-05 21:44:48
    Temat: alternatywa dla szkła hartowanego
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam stół który stoi przy ścianie.
    W weekend pomalowałem i ściana już nie wyglada jak świeżo pomalowana.
    Farba olejna nie wchodzi w grę.
    Jakieś inne opcje?

  • 2. Data: 2016-09-05 22:40:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stal kwasoodporna w wersji lajt nierdzewna?

  • 3. Data: 2016-09-05 23:00:47
    Temat: Re: alternatywa dla szkła hartowanego
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jakieś inne opcje?

    Szkło laminowane?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2016-09-06 07:09:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 września 2016 21:44:55 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Mam stół który stoi przy ścianie.
    > W weekend pomalowałem i ściana już nie wyglada jak świeżo pomalowana.
    > Farba olejna nie wchodzi w grę.
    > Jakieś inne opcje?
    Tapeta zmywalna

  • 5. Data: 2016-09-06 08:36:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 07:09:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Tapeta zmywalna

    dzieki

  • 6. Data: 2016-09-06 09:40:06
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Mam stół który stoi przy ścianie.
    >W weekend pomalowałem i ściana już nie wyglada jak świeżo pomalowana.
    >Farba olejna nie wchodzi w grę.
    >Jakieś inne opcje?

    Czy tylko ja mam wrażenie, że żadne z pięciu powyższych zdań (łącznie z
    tytułem), nie ma ze sobą związku?

  • 7. Data: 2016-09-06 10:29:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 09:40:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czy tylko ja mam wrażenie, że żadne z pięciu powyższych zdań (łącznie z
    > tytułem), nie ma ze sobą związku?

    raz sie musze z ghoscikiem zgodzic, ale opinię ujawniam bo ani raz nie użył słowa
    powszechnie uznanego za wulgarne

    b.

  • 8. Data: 2016-09-06 10:56:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 10:29:39 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > raz sie musze z ghoscikiem zgodzic, ale opinię ujawniam bo ani raz
    > nie użył słowa powszechnie uznanego za wulgarne

    Bo ja wiem? Dla mnie to dość logiczne, przynajmniej te 4 zdania,
    choć tytuł na upartego też. Gość ma stół przy ścianie, która się
    od onego stołu brudzi (lub ludzie brudzą, co na jedno wychodzi).
    Malowanie nie działa, więc jest pomysł na położenie na ścianę
    szkła, ewentualnie jakiejś alternatywy :P

    L.

  • 9. Data: 2016-09-06 11:30:57
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 10:56:34 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Bo ja wiem?

    dzieki za wytłumaczenie :)

    tak mi się przypomniało (nie logicznie)
    swoją drogą miałem dłuższy w życiu epizod pracowania na budowach
    i zawsze zastanawiało mnie dlaczego na budowie radio MUSI grać.
    I to mówili goście którzy jednocześnie narzekali na partnerki że
    im tzn partnerkom jadaczka się nie zamyka :)

  • 10. Data: 2016-09-06 12:19:23
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-09-06 o 10:56, Lisciasty pisze:

> [...]
    > Malowanie nie działa, więc jest pomysł na położenie na ścianę
    > szkła, ewentualnie jakiejś alternatywy :P

    No ale to dopiero po analizie i dopowiedzeniu sobie tego, czego w treści
    początkowej tak naprawdę zabrakło ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /