  • 1. Data: 2016-09-04 20:00:48
    Temat: Jak zamaskować przepust o średnicy 21cm w ścianie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Robię sobie wentylację mechaniczną i muszę zrobić kilka przepustów w
    ścianach na rury fi 160 plus otulina. Łącznie około 210 mm średnicy.

    Czy są gdzieś dostępne jakieś ładne elementy maskujące nierówną granicę
    przepustów? Wiadomo, że nawiercanie fi 210 nie wyjdzie idealnie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-09-04 20:13:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 20:00:45 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > Czy są gdzieś dostępne jakieś ładne elementy maskujące nierówną granicę
    > przepustów? Wiadomo, że nawiercanie fi 210 nie wyjdzie idealnie.

    http://kominy-online.pl/systemy-kominowe/264-rozeta-
    maskujaca-malowana-biala.html

  • 3. Data: 2016-09-04 20:31:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-09-04 o 20:13, Kris pisze:

    > http://kominy-online.pl/systemy-kominowe/264-rozeta-
    maskujaca-malowana-biala.html

    O właśnie.
    Dzięki. Ładna nazwa: rozeta.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-09-04 20:37:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-09-04 o 20:31, Marcin N pisze:

    maskujaca-malowana-biala.html

    > O właśnie.
    > Dzięki. Ładna nazwa: rozeta.

    W sumie to dopytam jeszcze: jaki znacie sposób na wycięcie otworu fi 210
    w płycie wiórowej 12mm? Ostateczność to wyrzynarka. Inne propozycje?

    --
    MN

  • 5. Data: 2016-09-04 20:50:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obrabiarka cnc. Wypalic goracym pretem. Dlutem wyciac. Obwiercic, wydlubac srodek i
    obrobic pilnikiem. Siekierka mozna wyciac.

  • 6. Data: 2016-09-04 20:58:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Obrabiarka cnc. Wypalic goracym pretem. Dlutem wyciac. Obwiercic, wydlubac srodek i
    obrobic pilnikiem. Siekierka mozna wyciac.

    Co pomysł to głupszy.
    Tak to zrobię:
    https://www.youtube.com/watch?v=pSf4eMgGHWo

    --
    MN

  • 7. Data: 2016-09-04 21:55:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 20:37:13 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > W sumie to dopytam jeszcze: jaki znacie sposób na wycięcie otworu fi 210
    > w płycie wiórowej 12mm? Ostateczność to wyrzynarka. Inne propozycje?

    dlaczego ostatecznosc? wyrzynarka z prowadnica promieniową musi dac idealny rezultat.

    b.

  • 8. Data: 2016-09-04 22:01:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > W sumie to dopytam jeszcze: jaki znacie sposób na wycięcie otworu fi 210
    > w płycie wiórowej 12mm? Ostateczność to wyrzynarka. Inne propozycje?

    A otwornica do wiertarki? Znajomemu przy mechanicznej to taką w ścianie
    wiercili i bardzo ładne otwory powychodziły.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2016-09-04 22:01:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakiej bys chcial odpowiedzi na idotyczne pytanie. Od pewnego czasu czekam az ktos
    spyta czy papier toaletowy mozna prac. Po pytaniu jakie zadales wiem ze sie doczekam.

  • 10. Data: 2016-09-05 06:29:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    > W sumie to dopytam jeszcze: jaki znacie sposób na wycięcie otworu fi 210
    > w płycie wiórowej 12mm? Ostateczność to wyrzynarka. Inne propozycje?
    Frezarką
    Są cyrkle do frezarek w zestawach z frezarką często